SLAVLJENIČKI GLAMUR

Katy Perry pokazala što H&M nudi u blagdanskoj kolekciji

10.11.2015 u 09:51

Katy Perry za H&M

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

H&M je objavio prve fotografije blagdanske kampanje Katy Perry za H&M, a slavna pjevačica na njima nosi odjevne predmete iz H&M-ove blagdanske kolekcije

Katy se u reklami pojavljuje kao vila te oživljava cijeli niz čarobnih likova, čovječuljka od keksa veličine pravih ljudi, velikih darova na rolama i ogromnih plišanih medvjedića. Radnja se odvija vrlo brzo, a kadrovi, kojima Katy daje svoj poseban šarm, brzo se izmjenjuju. Glazba za reklamu nova je pjesma 'Every Day Is A Holiday' i Katy ju je napisala posebno za nju, a producirao ju je Duke Dumont.

'Ludo sam se zabavila snimajući ovu veličanstvenu blagdansku reklamu s Jonasom Åkerlundom i noseći svu tu cool odjeću, posebno meni omiljenu vestu Elfie Selfie. H&M je dio evolucije mog osobnog stila još od otkad sam imala 13 godina, kada sam uključivala zabavne i pristupačne H&M-ove modne artikle u svoj vintage ormar', kaže Katy Perry.

Katy se u reklami i pratećoj tiskanoj kampanji pojavljuje u odjevnim kombinacijama iz H&M-ove blagdanske kolekcije koja objedinjuje slavljenički glamur, stil i zabavu. Kolekcija uključuje artikle poput haljine boje crvenog ruža, sako bez kopčanja i majicu kratkih rukava na kojoj su izvezene crvene mašne od šljokica. Posebni detalji nalaze se na svakom artiklu, od resica na crnoj minisuknji do savršenog božićnog pulovera. H&M-ova blagdanska kolekcija bit će dostupna sredinom studenog u svim H&M-ovim trgovinama diljem svijeta.

'Obožavam miješanje stilova i moderniziranu tradiciju u ovogodišnjoj blagdanskoj kolekciji. Ovi komadi odjeće napravljeni su za čisti užitak, bilo da se radi o savršenoj večernjoj haljini, bilo o najudobnijem puloveru za zabavu s obitelji i prijateljima', rekla je Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica dizajna.

H&M ove godine pruža podršku djeci Mianmara posebno dizajniranim darovnim karticama, a za svaku kupljenu karticu H&M Conscious Foundation donirat će pet posto iznosa UNICEF-u, koji će novac upotrijebiti za obrazovanje ugrožene djece iz Mianmara, države kojoj je nužno potrebno unapređenje osnovnog obrazovanja.