ZANIMLJIVO ISTRAŽIVANJE

Evo kako se Hrvatice bore protiv mrskih dlačica

23.07.2015 u 16:42

Bionic
Reading

Žene u Hrvatskoj smatraju uklanjanje dlačica osobnom higijenom, izvrsno su informirane o dostupnim novitetima na području epilacije i depilacije, a važno im je da metoda uklanjanja pruža osjećaj glatke kože, samopouzdanja i slobode

Rezultati su to Braunovog online istraživanja u kojemu je sudjelovalo više od tisuću žena iz Hrvatske. Zanimljivo je da nijednoj od njih metoda potpuno prirodnog izgleda nije opcija te koriste barem jednu od dostupnih metoda depilacije ili epilacije.

Čak 80 posto ispitanica uklanja dlačice jednom tjedno, najčešće brijanjem (38 posto), a slijede ga sve popularniji kućni epilatori koje koristi gotovo trećina ispitanica (28 posto). Kombinaciju različitih metoda koristi također velik broj ispitanih (24 posto). Zanimljivo je da dolaskom hladnijih mjeseci navika uklanjanja dlačica ne prestaje, a većina ispitanica smatra je osobnom higijenom (82 posto).

Kad bi mogle birati, prvi izbor žena u Hrvatskoj bila bi epilacija kućnim uređajima (46 posto) dok bi se za brijanje odlučilo 38 posto žena. Metodu uklanjanja dlačica voskom bira tek devet posto žena, a kreme za depilaciju samo pet posto njih.

Noge i pazusi (39 i 26 posto) su dijelovi tijela na kojima se najčešće primjenjuje metoda epilacije ili depilacije. S cijelog tijela dlačice uklanja čak trećina ispitanih dok je najmanji broj onih koje se s dlačicama bore na području lica ili bikini zone.

Na jednu od navedenih metoda epilacije ili depilacije žene u Hrvatskoj potroše najčešće do pola sata (45 posto), a mnoge od njih samo desetak minuta (28 posto). Ispitanice se najčešće odlučuju za jednu od dostupnih metoda u privatnosti svog doma (84 posto), za specijalizirane salone se odlučuje samo 1,62 posto ispitanih, a i jedno i drugo koristi 14 posto žena.

Osjećaj glatke kože kod 61 posto ispitanih izaziva osjećaj samopouzdanja, slobode, privlačnosti i urednosti. Uz glatku kožu, brzina i dostupnost, pouzdanost te intima važni su za čak 63 posto žena.

'Cilj ovog istraživanja bio je otkriti na koji način žene u Hrvatskoj doživljavaju već uobičajenu dnevnu rutinu kao što je uklanjanje dlačica. Rezultati su iznimno zanimljivi i pokazuju da su žene u Hrvatskoj izvrsno informirane, ali i da Braun sa svojom sve naprednijom ponudom epilatora prati zahtjeve žena u Hrvatskoj', izjavio je brend menadžer Brauna za Hrvatsku, Mario Matić.