ŽENE U WEB KLOPCI

Poplava lažnih dizajnerskih štikli

14.07.2009 u 10:11

Bionic
Reading

Slavni svako malo izjave da u ormaru imaju 100, 200, 500 pari cipela, i to u najmanju ruku ludo skupih louboutinki ili manolica. U svima izgledaju seksi, zanosno, otkačeno, pa kako onda tisuće žena ne bi nasjele na web reklamu u kojoj se zadnji hit proslavljenih inačica prodaje po 70 posto sniženoj cijeni... Ma je li to moguće? Nije

Victoria Beckham voli louboutinke 'za dan i noć'

Žene padaju kao kruške na zamku postavljenu na britanskim internetskim stranicama: kao prave modne žrtve nasjedaju na ponudu lažnih štikli s potpisom. Kako piše Daily Mail, kopije poznatih marki poplavljuju internet i riječ je pravom organiziranom kriminalu.

Na web dućanima svaki dan osvanu dojmljive reklame u kojima se tvrdi da su u ponudi genijalne cipele Christiana Louboutina, Jimmyja Chooa i Manola Blahnika. Budući da te cipele može kupiti svatko u svijetu, odnosno iz zemalja u koje se šalju pošiljke, riječ je svjetskoj muljaži koja vrijedi milijune.

I još kad na siteovima usporede lažnjake s originalnim manolicama kakve nosi Sarah Jessica Parker, ili s louboutinkama kakve vole Victoria Beckham, Megan Fox ili Halle Berry, nasjedanju nema kraja.

Mnogima nije ni bitno što je riječ o lažnjacima, samo da se dočepaju ubojitih peta, no i oni čine prekršaj kao i prodavači i proizvođači lažnjaka.

Riječ je o kriminalnom djelu: cipele se proizvode u Kini, otvore se web shopovi i na stranicama se tvrdi da iza svega stoje vlasnici ovih prestižnih brandova.

Primjerice, Kate Moss i Kim Kardashian nose Louboutinove štikle naziva Pigalle Pumps, opisane kao 'seksi, zanimljive i otkačene', koje koštaju preko 600 dolara. Na web siteu ChristianLouboutinLondon.com prodaju se za manje od 200 dolara, što je ušteda od 70 posto.

Web siteovi također tvrde da su cipele proizvedene i Italiji, autentične i s garancijom kvalitete, te da su jeftinije jer dolaze direktno iz tvornice.

Iz Louboutina su morali izdati priopćenje s upozorenjem o lažnjacima, jer sve je otišlo predaleko.

Ne nasjedajte!