NOVO LICE MODE

Što nas čeka na Fashion Incubatoru u Osijeku

16.10.2012 u 16:02

Bionic
Reading

Dvanaesta sezona Portanova Fashion Incubatora održat će se 3. studenoga u osječkom trgovačkom centru Portanova pod tematskim nazivom 'Fashion polarities'

'Fashion polarities' prikazuje fascinantnu sposobnost mode da u sebi ujedini čitav niz suprotnosti. Moda je istovremeno i umjetnost i industrija, izraz naše osobnosti i trivijalna animacija, trenutni hit i vječna ljepota, stvarnost i iluzija. Fashion polarities jedinstvenim scenografskim i fotografskim rješenjem također ujedinjava inače suprotstavljeni par, prirodu i tehnologiju.

Spajajući živo i organsko (ljudsko tijelo i bilje) s mrtvim i statičnim elementima (kablovi) utjelovila se misao o modi kao paradoksalnom fenomenu. Baš kao i naš karakter, ona nastaje i mijenja se u stalnoj borbi i mirenju. Fashion polarities se zanima upravo za taj, nikad dovršeni proces postajanja, za frustracije i inspiracije koje na nov, a opet nekako poznat način duboko određuju modu i moderno.

Kampanju potpisuju renomirani hrvatski modni stručnjaci, modni fotograf s pariškom adresom Šime Eškinja, jedna od vodećih make-up artistica Ana Rajić, u ulozi producenta debitirao je Nikola Beban, a zaštitno lice je Dina Vinceković, koja se nakon 12 godina uspješne karijere u inozemstvu za vrijeme koje ju je fotografirao i slavni Alexandar McQueen osobno, vratila u Hrvatsku.

Autor videa je Dino Senčar za studio 'Ratio', a vizualni identitet kampanje osmislio je nagrađivani dizajner Krešimir Miloloža, koji je kao dio dizajn studija MINT surađivao i na prošlom Portanova Fashion Incubatoru.