tportal.hr

Zagreb
+10
Osijek
+9
Pula
+14
Rijeka
+14
Zadar
+13
Split
+13
Dubrovnik
+11

OD KNJIGA DO KRPICA

Koje domaće zvijezde ne mogu odoljeti online šopingu

Popularnost online šopinga sve je veća, a je li lagano i uvijek dostupno klikanje miša uspjelo nadmašiti klasični šoping, provjerili smo s našim celebrityjima. Fani, Sanja, Modni Mačak, Iva, Nevena i Žanamari otkrivaju što su i kako kupovali te jesu li se ikada opekli

Datum objave:
13.2.2012 8:00

Zadnja izmjena:
13.2.2012 9:38

Premda je na raznim eventima uvijek besprijekorno dotjerana, Fani Stipković otkrila nam je da nije podlegla čarima šopinga putem interneta te da odjeću, koju ne može pronaći u Hrvatskoj, kupuje ili na putovanjima ili zamoli prijateljicu koja se tog trena nalazi na putovanju da joj donese.

'Ne trošim puno na odjeću niti nakrcavam ormare. Kada negdje putujem, kupim si kakvu sitnicu ili pak ništa. Na putovanjima ne idem u velike šopinge zbog carine, a ne volim švercati. Preko interneta sam dosad kupila samo kreme i ulja za tijelo koje inače koristim, a ne može ih se kupiti u Hrvatskoj. Inače putem stranice Amazon kupujem knjige jer su tamo znatno povoljnije i bolji je izbor, a najradije čitam knjige o psihologiji i psihoanalizi, to me jako zanima', otkrila nam je Fani.

Modni svijet Marka Grubnića, poznatog i kao Modni Mačak, ni šoping preko interneta nije zaobišao. Tako nam je otkrio da je online shopping isprobao, no baš ga i ne oduševljava te mu je draži onaj pravi, koji uključuje odlazak u dućane i isprobavanje odjeće.

'Preko interneta kupujem ako si nešto baš jako želim, i to stvari koje kod nas nisu dostupne i ako znam da uskoro neću ići na putovanje, pa neću moći osobno kupiti. Internetski šoping mi je nužno zlo i nikada ne pretjerujem u tim virtualnim dućanima jer sam ipak skloniji klasičnijem šopingu. Osim odjeće poznatih dizajnera, putem interneta znam naručiti i koji odjevni komad ne tako razvikanih dizajnera', rekao nam je Modni Mačak te dodao da preko interneta kupuje i knjige, prvenstveno biografije i modne knjige.

Čarima kupovanja pomodnih krpica putem samo jednog klika voditeljica Nevena Rendeli nije pokleknula. 'U životu nisam nikada ništa kupila preko interneta', rekla nam je.

Žanamari Lalić otkrila nam je da čari online šopinga koristi jako rijetko, a jednom se čak i opekla te požalila zbog naručene odjeće.

'Do sada sam svega tri puta kupila nešto putem interneta. Na eBayu sam kupovala srebrni nakit i privjeske i to je bilo prilično jeftino te nisam imala nikakvih poteškoća. No, jednom sam naručila majicu i kratke traperice od Abercrombie & Fitcha i požalila. Odjeća mi je bila prevelika. Hlače su mi bila neka dva broja veće, valjda sam mislila da sam puno veća. Premda sam majicu i hlače uspjela nekako suziti, to smatram bačenim novcem. Osim toga, umjesto planiranih 600 kuna, morala sam platiti 1.300 kuna, bilo bi jeftinije da sam nekome platila da otputuje u London i to mi kupi. Ne razumijem zašto ta carina mora biti tako visoka', rekla nam je Žanamari.

Pjevačica nam je i naglasila kako u posljednje vrijeme baš i nema vremena za šoping, pa čak ni onaj internetski. 'Htjela sam si preko interneta naručiti neke CD-e od izvođača koje volim slušati, no bila sam jako nestrpljiva, pa sam ih na kraju po nešto višoj cijeni ipak kupila u Zagrebu. Moram priznati da mi je ipak nekako draži onaj klasični šoping, pogotovo zbog toga što kupljenu robu odmah mogu koristiti.'

facebookSanja Duggan Poduzetnica Sanja Duggan kaže da joj je internetski šoping jednako drag kao i onaj klasični, ovisno o tome što želi kupiti. Internet joj je odlično rješenje kada joj treba nešto konkretno te točno zna što traži, ali voli se ponekad i s prijateljicom prošetati po dućanima.

'Znam doista svašta kupovati putem interneta, od knjiga, hrane pa sve do odjeće. No, imam osjećaj da sam putem interneta čak češće kupovala dok sam živjela u Americi, ne znam zašto je to tako. Dok sam živjela u Americi, putem interneta sam kupovala gotovo 90 posto stvari, od potrepština za kuću pa do knjige i pelena. Zapravo, dobrobiti internetskog šopinga sam otkrila dok sam imala malo dijete, pa sam kupovala pakete pelena, šampone za bebe, kolica, pa čak i kolijevku. To mi je uvelike olakšavalo život', rekla nam je Sanja te otkrila da sada putem interneta najčešće kupuje dječje knjige na Amazonu te naručuje hranu.

'Naručivala sam i odjeću i torbe i uvijek sam znala dobro pogoditi veličinu, kada sam naručivala iz Hrvatske znala sam platiti i višu carinu, ali to bih prije izračunala i nikada mi nije bilo žao. Ne mogu reći da sam imala kakvih neugodnih iskustava. Uvijek sam se uspjela obuzdati i kupiti previše jer imam jako čvrstu disciplinu, a i uvijek prije nego što naručim, provjerim ormar', rekla nam je Sanja.

Voditeljica Iva Šulentić kupnjom putem interneta često si nadopunjuje ormar te uspijeva pronaći kul stvari po povoljnim cijenama. 'Doista sam svašta kupila na eBayu, od sunčanih naočala, cipela i odjeće i uvijek sam bila zadovoljna. Nisam baš neki šoping freak, pa mi se baš i ne da hodati po dućanima, tako da mi je kupovina iz topline doma super rješenje', rekla nam je Iva te kao najbolji ulov izdvojila sunčane naočale koje su kod nas koštale pravo malo bogatstvo, a ona ih je platila svega dolar-dva.

'Na internetu ne tražim brendiranu odjeću, eBay je kao stvoren za te neke kul stvari po povoljnim cijenama, čak sam i cipele kupovala, uključujući starke, i to one modele kojih kod nas nema', kaže Iva te otkriva kako nije imala neugodnih iskustava jer je uvijek svjesna na neki način uvozi kupnjom preko interneta, pa mora plati carinu, tako da nije nikada niti naručivala nešto preskupo: 'Veličine odjeće i obuće sam uvijek dobro pogodila jer tamo ti je sve objašnjeno, sve ti piše, pa ne možeš niti puno pogriješiti.'

'Moram priznati da dosta često kupujem preko interneta, i to najčešće one stvari koje mi nisu dostupne u Hrvatskoj. Kad imam vremena, posjećujem stranice Luisaviaroma.com, Mytheresa.com, Net-a-porter i često pronađem lijepe odjevne komade. Znala sam tako naručiti dizajnerske cipele, torbe, ali i pokoji komad odjeće. Odjeću je teže kupovati, iako najčešće nosim veličinu S, jer nikad zapravo ne znam hoće li mi odjevni predmet stajati ili ne', rekla je Ivana Delač-Đolo za tportal.

Ivana naglašava da je do sada imala lijepa iskustva s dostavom paketa, no znalo se dogoditi i da nešto stigne u malo drukčijoj boji ili drukčije veličine nego što je prikazano na slici.

'Ukoliko se i dogodi problem s isporukom, npr. imala sam problem s paketom trenirki Juicy couture koji se bez razloga vratio u trgovinu, ljubazno osoblje trgovine i pošte u kratkom je roku riješilo problem i trenirke su uspješno isporučene. Jednom sam naručila i igračke za sina koje je silno želio, a u Hrvatskoj ih nije bilo, dostava je kasnila nekoliko dana no ipak je naposljetku i stigla', kaže Ivana, te dodaje: 'Online šoping ne može zamijeniti šetnju po trgovinama i isprobavanje odjeće, što mi žene zapravo jako volimo,no svakako je sve popularniji, a online ponuda sve bolja. Vesele me i online popusti koji su sve češći čak i na aktualne kolekcije ako ste čest kupac.'

Sviđa ti se članak? Preporuči ga prijateljima!


Zdravo proljeće
modakomoda

Važno: Rubrike, Sex files, cura i frajer dana i crna kronika mogu sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.
Tportal je član Hrvatskog vijeća za medije. HVZM je samoregulatorno tijelo koje prati i sankcionira kršenja novinarske etike.
Saznajte više na http://www.hvzm.hr/
vijece@hvzm.hr