NEREALNO LIJEPA TIJELA

H&M na udaru zbog fotošopiranja tijela modela

06.12.2011 u 11:32

Bionic
Reading

Kad vide manekenke savršeno dugih nogu i zamamnih bokova, mnogi pomisle da izgledaju previše savršeno da bi bile istinite. U slučaju H&M-a, to je zapravo i istina

Poznati švedski brend bio je prisiljen priznati da su na reklamnim fotografijama koristili glave pravih manekenki, a da su tijela

rezultat računalnih trikova.

Te su fotografije korištene za reklamiranje kupaćih kostima i donjega rublja, ali ih je uočio skandinavski 'watchdog', odnosno agencija za nadzor reklama i njihovih štetnih utjecaja. Odmah su upozorili modnog giganta, a cijela stvar dospjela je i u medije.

Fotografije su bile objavljene na internetskoj stranici H&M-a, a pozornost su izazvale fotografije na kojima su ista tijela u istim pozama, ali s različitim glavama. Različit je bio i ten kože, odnosno prilagođen je stvarnoj glavi modela.

Iako su se predstavnici švedske kompanije nastojali ispričati, argumenti nisu baš oduševili javnost. Naime, glasnogovornik H&M-a objasnio je da su to napravili kako tijela manekenki ne bi odvlačila pozornost s odjeće. No mediji smatraju da je to prazna priča te da je jedina poruka slika savršenog tijela koje i nije pravo, nego je rezultat kompjutorske obrade.

Različite skandinavske udruge također su osudile takav način kampanje, jer smatraju kako žene uvjeravaju da trebaju izgledati savršeno, a što u stvarnome svijetu ne postoji. Zbog takvih kampanja, kažu, žene se osjećaju loše i nestaje im samopouzdanje.