OLSEN DESIGN

Svi su ludi za torbom od 200.000 kuna

04.10.2011 u 13:29

Bionic
Reading

Nikome nije jasno kako su sestre Olsen uspjele postići tako visoku cijenu svoje nove torbe izrađene od aligatorove kože, no ona je unatoč vrtoglavoj cifri najprodavaniji modni dodatak iz njihove kolekcije The Row

Skuplja je od prosječne torbice Hermes Birkin, koja je predmet žudnje svih trendseterica. No čini se da ju je torba s potpisom blizanki Olsen dostigla, ako ne i pretekla.

Na pariškom tjednu mode nosila ju je Ashley Olsen.

'To je bila prva stvar koja se rasprodala s polica', rekla je Asley za WWD, dodajući da samo najveći brendovi uspiju izdržati ekonomsku krizu.

'Tijekom prošle ekonomske krize jedina modna kuća koja je bilježila porast bila je Hermes', dodala je. No ni činjenica da je Ashley redovito nosi sa sobom, reklamirajući je tako u New Yorku, sigurno nije naštetila prodaji torbe. Nije je zaboravila ponijeti ni na reviju Kanyea Westa u Parizu.

Torba ima zlatnu kopču, najskuplja je u ponudi modnih dodataka, a najniža cijena proizvoda je 3.500 eura. Cijenom konkurira i popularnoj Hermesovoj torbi Birkin, koja se penje i do 30.000 eura, a prestigla je i najskuplju torbu u kolekciji Victorije Beckham, koja stoji 22.000 eura.

Amanda Brook, direktorica prodaje, otkrila je zašto je torba tako popularna. Prema njezinom mišljenju, lijepa je, klasična, imat ćete je dugo vremena i na nju vrijedi potrošiti toliko novca.

Pitamo se jesu li to stvarno valjani argumenti za izdvajanje više od 200.000 kuna za torbu.