PRVI DOJAM JE NAJVAŽNIJI

Evo na što morate paziti želite li imati uspješnu karijeru...

19.09.2011 u 09:54

Bionic
Reading

Odijelo s hlačama smatralo se uniformom za žene koje žele uspješnu karijeru, no rezultati istraživanja sugeriraju da žene koje na poslu nose suknju imaju veće šanse za uspjeh

Suknje ostavljaju bolji prvi dojam od hlača i zbog toga je vjerojatnije da će dovesti do uspjeha na radnom mjestu, otkrivaju znanstvenici, a prenosi Daily Mail, koji piše da žene koje imaju više samopouzdanja i više zarađuju češće nose suknju.


Profesorica Karen Pine, koja je vodila to istraživanje na Sveučilištu u Hertfordshireu, kaže da su rezultati u suprotnosti s prethodnim tvrdnjama da se žene, žele li uspjeh u karijeri, trebaju više odijevati kao muškarci. Kad je u istraživanju 300 ljudi zamoljeno da daju brzu prosudbu o osobama, većina ispitanika svoj je pozitivan sud dala ženi koja je bila u kostimu sa suknjom.

'Prvi se dojmovi formiraju brzo i često su vrlo točni. Nakon što vidimo nečije lice samo na sekundu, procjenjujemo osobne i profesionalne atribute. Žene imaju širi stilski izbor odjeće za posao nego muškarci, ali još uvijek moraju održavati sliku koja balansira između profesionalnosti i njihove ženstvenosti i privlačnosti', kaže profesorica Pine. 'Kostim sa suknjom može postići tu ravnotežu, a da žena istodobno ne izgleda provokativno.'

Odjeća koju smo odjenuli glasno govori o nama u prvim sekundama susreta, nastavlja Pine. 'Ljudi se procjenjuju po onome što nose i odjeća može imati ključnu ulogu u kreiranju pozitivnog prvog dojma.

U poslovnom bi okruženju žene trebale biti oprezne kad je riječ o dubini dekoltea i visini minice, jer se provokativna odjeća uvijek smatra pokazateljem niskog profesionalnog statusa.'

'Ponekad mislimo da će naša jaka osobnost progovoriti ispod neprimjerene odjeće. Nažalost, neće: imate li mrlju na košulji ili ste odjeveni neprimjereno situaciji, ti će detalji govoriti više no što biste željeli', kaže profesorica Pine.

Žene nose hlače od dvadesetih godina prošlog stoljeća, a tek od šezdesetih u uredu. Tada je Yves Saint Laurent popularizirao žensko odijelo, a njegov Le Smoking transformirao je žensku odjeću i postao nezaobilazan izbor za poslovne žene.