MIKROTRENDOVI

Samozatajni vjesnici novih tendencija u svijetu make-upa

23.11.2010 u 10:09

Bionic
Reading

U moru dominantnih trendova, daleko od reflektora i naslovnica, 'žive' mikrotrendovi, strpljivo čekaju da ih prepoznamo i usvojimo

Kad bismo o tendencijama u svijetu make-upa sudili samo po udarnim lookovima s revija, mogli bismo pomisliti da su ove sezone ruževi agresivnih boja potpuno istisnuli 'krhke' nude lookove kreirane prozirnim sjajilima ili da su voluminozne punđe i natapirana kosa jedine 'legitimne' frizure sezone. Naravno, pogriješili bismo.

Fenomen mikrotrendova prepoznat će svaki zahtjevniji promatrač, ne samo na relevantnim revijama nego i na ulici, koja je njihovo prirodno stanište. Baš kao što velike modne dizajnere inspirira famozni 'street fashion', inovativni make-up lookovi, navike i potrebe stvarnih žena neiscrpno su vrelo ideja poznatim vizažistima, frizerima i umjetničkim direktorima kozmetičkih brendova.

Što je ove sezone u svijetu šminke prisutno samo u mikronaznakama, a već bi se iduće moglo pretvoriti u dominantan trend? Za početak, to je nova generacija iz skupine 'hibridnih' make-up preparata koji služe fiksiranju šminke i stvaraju dojma 'fotošopiranog' lica. Chanel je u tu svrhu prije nekoliko godina lansirao famozni Poudre Cristalline, kristalnobijeli prah koji se nanosi 'pufom' na gotov make-up radi suptilnog naglašavanja lica i produžavanja vijeka šminke. Na istom su tragu Benefitov 'balzam' sugestivnog naziva Dr.Feelgood te upravo lansirana Juvenina On the Move Cream i Diorov Crystal Nude, koji na površini lica kreiraju fini baršunasti film. Tajna je u reflektirajućim mikročesticama koje funkcioniraju poput nevidljivog optičkog filtra i 'brišu' sitne nepravilnosti.

Iako već nekoliko godina postoje, sjenila u tekućem stanju pokazuju sve odlučnije znakove da svoj mikrostatus zamijene dominantnijim, baš kao i serumi za jačanje trepavica, koje su ove sezone lansirali i Givenchy (Mister Lash Booster) i Dior (Diorshow Maximizer Lush Plumping Serum).