JEFTINE ŽENSKE RADOSTI

Crveni ruž spašava kozmetičke kuće

21.01.2010 u 08:00

Bionic
Reading

Umjesto na skupe krpice i torbice, žene u recesiji troše na što upečatljivije sitnice, a ponajviše na ruž. Taj efekt ruža za usne ponukao je i slavne kozmetičke kuće da se bace na proizvodnju novih, osobito crvenih nijansi...

Brandovi poput Chanela i Rimmela te Dolce & Gabbane pripremaju lansiranje novih nijansi osobito crvenih ruževa, promovirajući ih u kampanjama koje predvode ljepotice poput francuske pjevačice Vanesse Paradis, Georgie Jagger, Scarlett Johansson.

Nije crveni ruž slučajno opet u modi, već se događa tipični ekonomski fenomen nazvan 'efekt crvenog ruža' koji se javlja u recesiji kada žene, umjesto na skupu odjeću, troše na upečatljive jeftinije sitnice, a ponajprije na - crveni ruž.

U kozmetičkom lancu Selfridges tvrde da im je prodaja ruža porasla za 12 posto od početka recesije, Yves Saint Laurentu za čak 20 posto te Dioru za 15 posto.

'Efekt ruža' zapravo je primijetio kozmetički vlasnik Leonard Lauder koji je 2001. u New Yorku uočio taj trend nakon napada 11. rujna.