KAO I ŽENE

Muškarci sve više vremena provode pred ogledalom

03.08.2012 u 09:05

Bionic
Reading

Muškarci troše sve više vremena na uljepšavanje, a 25 posto njih provodi jednako vremena u prodavaonici kao i njihove partnerice

Njegovani muškarci sve češće koriste ženske proizvode za ljepotu da bi poboljšali izgled, otkriva najnovije istraživanje. Rezultati pokazuju da 34 posto muškaraca koristi proizvode

svojih partnerica, a šest posto muškaraca takve proizvode za ljepotu koristi jednako često kao i žene.

Muškarci također troše sve više vremena na uljepšavanje, a 25 posto njih provodi jednako vremena u prodavaonici kao i njihove partnerice. Na listi najvažnijih tretmana za uljepšavanje muškaraca uklanjanje dlaka u samome je vrhu. Oko 30 posto muškaraca priznaje da depilira ili čupa dlake na tijelu.

Ipak, pripadnici snažnijeg spola smatraju da nisu metroseksualci, odnosno smatraju da ipak ne polažu toliko pažnje na izgled da bi ih se moglo zvati metroseksualcima. To opravdavaju time da ne koriste šminku poput pudera ili olovke za oči.

'Muškarci su postali svjesniji vlastitog izgleda i on im je postao važan, puno važniji nego samo pet godina ranije. Žene nisu jedine koje žele nalikovati slavnim osobama. I muškarci to žele, a glavi su im uzori Matthew McConaughey, Josh Hartnett i Justin Timberlake. Dakle, to su muškarci koji se pojavljuju u reklamama za proizvode za ljepotu', istaknuo je Rakesh Aggarwal iz Escentuala.