Ljepota NOVO NA TRŽIŠTU

Biste li ikada šminku birali zatvorenih očiju?

Šminka se bira okretajem kotača s bojama, a u nesvakidašnjem kozmetičkom 'ruletu', u svaka je povezana s određenom riječi koja ukazuje na emocije i stanje uma

Engleska prirodna kozmetika Lush, poznata po kolačićima i želeima za njegu kože i kose, koji se poput namirnica mogu kupovati 'na kile', uskoro će lansirati 'psihološku' kolekciju šminke nazvanu Emocionalna briljantnost.

Odabir šminke bit će poput igre: u Lushu su osmislili kotač s bojama koji zavrtite zatvorenih očiju, a kad se zaustavi, otvorite oči i odaberete prve tri boje koje vas baš u tom trenutku privlače.

'Svaka boja povezana je s određenom riječi koje ponešto otkrivaju o vašim trenutnim osjećajima i stanju uma. Kad zavrtite kotač, dobivate personalizirano 'čitanje' boja. Uvodimo novi koncept koji spaja psihološke potrebe i boje, i koji vam otkriva koje biste boje, ovisno o trenutnom raspoloženju, trebali nositi da ispunite svoje ciljeve i postignete 'emocionalnu briljantnost', objašnjavaju u Lushu koji je boje povezao s riječima u suradnji s poznatom engleskom psihoterapeutkinjom Helen Kennedy.

Ruževi za usne, tuševi i sjenila za kapke nude se u trideset svježih, ručno rađenih boja. Veganski proizvodi s obiljem prirodnih sastojaka u posebnim su bočicama koje se mogu reciklirati. U kolekciji su i maskara, puder i tonirane podloge, a proizvodi stižu na tržište potkraj srpnja.

199170,193021,187127,183123
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
ModaKomoda Pročitaj više
Horoskop
Horoskop Pročitaj više