MUŠKI MIRISI

Traže se parfemi koji mirišu po novom laptopu

25.05.2012 u 08:00

Bionic
Reading

Ako niste sportski tip, još manje rokerski i buntovno raspoloženi, što kažete na miris tek otvorenog laptopa?

 

Među proljetnim lansiranjima muških mirisa gotovo da nema toaletne vode koja ne koketira sa sportom. Nakon Diora, Chanela, Dolce&Gabbane i Givenchyja, parfumerije su preplavile sportske inačice muških klasika.

'Atletski' građeni Armani Code Sport Athlete limitirano je izdanje svježeg citrusno-drvenastog parfema kojim se talijanski meštar pripremio za Olimpijske igre u Londonu. Ljubiteljima Formule 1 pažnju je već privukao svjetski prvak Jenson Button, novo zaštitno lice mirisa Boss Bottled Sport. Još jedna svjetski prvak, tenisački as Novak Đoković utjelovljuje citrusno-voćni miris Sergio Tacchini Club.

Buntovni i rokerski nabrijani mirisi imaju još uzbudljivije kreacije i marketinške kampanje. Ako ste mislili da lik i djelo, kamoli tijelo prekaljenog pankera Iggyja Popa pripadaju prošlosti, tada ste se nemalo iznenadili vidjevši ga u glamuroznoj kampanji za novu inačicu muškog mirisa Paco Rabanne Black XS L'Excès.

Iz Italije stiže još 'borbenija' inačica začinsko-drvenastog mirisa u formi istetovirane pesnice, Diesel Only the Brave Tattoo. 'Enfant terrible' francuske mode Jean Paul Gaultier također je osmislio 'ratobornu' bočicu za svoj Kokorico, što je onomatopeja glasanja pijetla.

Pažnju svjetske (ne samo parfemske) javnosti krajem travnja privukla je umjetnička izložba u Melbourneu na kojoj je 'izložen' i autentičan miris tek otvorenog, novog Appleova laptopa. Kako se još uvijek ne može nabaviti u prodaji, podsjećamo da je prije četiri godine na parfemskom niche tržištu osvanuo sličan miris, Escentric 02. Svoju avangardnu kreaciju iz podjednako neobične linije Ecentric Molecules 'parfemski nos' Geza Schoen opisao je kao mješavinu 'džin-tonika, daška austrijske limunade i tek otvorenog, novog Appleova laptopa'.