MUŠKI PARFEMI

Kojem mirisnom plemenu pripadate?

06.04.2011 u 09:36

Bionic
Reading

Ovisno o ukusima, navikama i mirisima koji im se sviđaju, muškarci se mogu podijeli u šest, uvjetno rečeno, plemena

Kako bi upoznali svoje (potencijalne) potrošače, velike kompanije naručuju opsežna istraživanja njihova životnog stila i navika. Ovisno o glazbenim ukusima, kozmetičkim navikama, modnim i parfemskim sklonostima, stariji adolescenti u dobi od 16 do 22 godine načelno se mogu podijeliti u šest plemena.

Umjetnički tipovi dijele altruistične, pomalo hipijevske nazore. Njihovi parfemi odišu prirodom i lakoćom pa su im drage citrusno-drvenaste note začinjene voćnim esencijama, poput jabuke kakvu nalazimo u novom mirisu za muškarce Boss Orange.

Neomodernisti su predstavnici nove generacije rockera, energičnih ljudi koji su skloni mirisima iz drvenaste porodice začinjenim osvježavajućim notama, poput nove inačice toaletne vode DSquared2 He Wood Silver Light.

Melankolični pripadnici emo plemena odabrat će mirise sa suprotstavljenim nježnim i teškim notama, recimo mošusom i aldehidima kao u novom Mexxovu mirisu Magnetic Man.
Razigranom fluo plemenu odgovaraju podjednako energični i uzbudljivi mirisi komponirani oko nepredvidivih i iskričavih nota, poput Burberryjeva mirisa za muškarce Sport Ice.

Nerijetko neshvaćenom plemenu kompjutorskih genijalaca trebaju mirisi koji će ih svojim vibracijama podsjećati na treperenje kompjutorskog monitora, poput eksplozivnog spoja paprati i vodenastih nota iz Avonova mirisa Refreshing Rain.

Zadnji, ali ne i posljednji pripadnici su hip-hop plemena, koje je sve utjecajnije u svijetu mode, kozmetike i lifestyle segmenta uopće. Ovo je pleme sklono karakternim parfemima, s citrusnim notama u vrhu te vetiverom i sandalovinom u bazi, kakve krase toaletnu vodu za muškarce Gucci by Gucci Sport.