MUŠKI PARFEMI

Mirisi koji moraju zadovoljiti i muškarce i žene

04.01.2011 u 11:12

Bionic
Reading

Za razliku od ženskih, muški se parfemi moraju svidjeti i muškarcima i ženama. Kome, recimo, ne bi imponirao miris Clivea Owena?!

Istražujući pozadinu sve većeg porasta prodaje muških mirisa posljednje dvije godine, Amerikanci su došli do otkrića da ih podjednako kupuju muškarci i žene za svoje muškarce, dakle, omjer je 50:50. Zato je kreativnim direktorima parfemskih brendova mnogo teže kreirati za muškarce jer, htjeli-ne htjeli, njihov mirisni koktel, flakoni i reklamne kampanje moraju se svidjeti i jednom i drugom spolu. Kako bi doskočile tom problemu, parfemske kuće sve češće angažiraju poznata glumačka i pjevačka imena kako bi ih približili što širem krugu potrošača.

Dovoljan je jedan pogled na karizmatičnog britanskog glumca Clivea Owena pa da povjerujemo svemu što 'prodaje'. Talijanski draguljarsko-parfemski brend mudro ga je odabrao za zaštitno lice svoga novog mirisa Bulgari Man. 'Ne volim kad netko pretjeruje u bilo čemu, bila to odjeća, gluma ili što drugo. Takva mi se taktika ne čini nimalo uspješnom', izjavio je Clive povodom lansiranja 'svog' mirisa opisujući ga kao svjež i elegantan, vrlo ukusan i odmjeren. 'Neki muškarci misle da njihov parfem mora imati jak i intenzivan miris, što je zapravo odbojno i nimalo ugodno.'

Za potpuno obrnut pristup odlučio se genijalni američki dizajner Marc Jacobs koji je svoj muški miris Bang odlučio prezentirati sam… i to ne bilo kako. Snimio je autoironičnu reklamu na kojoj leži razgolićenog i nauljenog tijela prekriven samo golemom srebrnom bočicom svoga mirisa sugestivnog naziva. Ma koliko njegova kampanja izgledala razmetljivo i na granici dobrog ukusa, pogriješit ćete ako pomislite da je i miris takav. Kao kontrapunkt vizualnom dijelu, Marcov Bang je više nego privlačan začinsko-drvenasti koktel koji razvlači i muška i ženska usta u neočekivan smiješak odobravanja.