NAGRADNJAČE

Darujemo poklon pakete Anamaria kave

22.07.2016 u 09:54

Bionic
Reading

Anamaria kava je prevalila dug i mukotrpan put od male obiteljske pržionice na zagrebačkoj periferiji do neizostavnog jutarnjeg rituala u mnogim kućanstvima diljem Hrvatske. Biti drugi na tržištu zemlje koja se uz kavu razbuđuje, druži, zaljubljuje i sklapa poslove nije mala stvar, a Anamaria otkriva pet ključnih točaka za 25 godina uspjeha:

1) Pratite trendove, ali ne slijepo
Naravno da je praćenje trendova u svakoj industriji važno, ali nikako ne smije postati samo sebi svrha. U Anamariji su godinama pratili trendove razvijajući asortiman napitaka na bazi kave, nadopunjavajući ga novim okusima i pakiranjima, pa su tako neke od posljednjih, vrlo uspješnih inovacija Finoccino, Cappuccino Rum Kokos te kava 100% Arabica. S druge strane garantiraju da je mljevena kava jednakog okusa i prepoznatljivosti kao i u počecima tvrtke prije 25 godina. Naravno povećanjem kapaciteta, bila je neminovna i modernizacija proizvodnog pogona, što je naravno rezultiralo i promjenom načina pakiranja, a samim time i vizualnog identiteta proizvoda. No misija brenda Anamarija je ta da ono što je u vrećici bude prepoznatljivo i kvalitetno.

2) Vanjština proizvoda je važna, ali unutarnja ljepota je važnija
U Anamariji se redizajn proizvoda obično radio svakih 6-8 godina, no 2014. i 2015. godine došlo je do iskoraka te je u relativno kratkom periodu redizajnirano gotovo 70% ambalaža. Posebno ističu liniju instant cappuccino napitaka koja označava potpuni zaokret u vizualnom identitetu ambalaže i to u smjeru suvremenog vizualnog oblikovanja. Dizajneri su se koristili svjetlim tonovima u kombinaciji s četiri različite kodne boje koje se koriste za pojedini okus, i tako u prvi plan stavili fotografiju ukusnog napitka, naziv proizvoda i branda. Tipografija čistih i minimalističkih linija pokazala se kao odličan izbor koji upotpunjuje cjelokupan izgled ambalaže. No važno je istaknuti da će vizualni identitet ambalaže svakako privući kupca na prvu kupovinu, no kvaliteta i praktičnost prevagnuti će prilikom svake iduće kupovine, a tome u Anamariji streme.

3) Kava je zdrava (ali u umjerenim količinama!)
O utjecaju kave na zdravlje već su napisane stotine znanstvenih radova, a znanstvenici gotovo svakodnevno istupaju s novim činjenicama. Trenutno raspoloženje ide u korist kavi te se ističu dobrobiti za organizam. Tako redovna konzumacija kave može umanjiti rizik od razvoja dijabetesa tipa II, za 20-30%. Osim antikancerogenog učinka, istraživanja govore u prilog tomu da ljudi koji svakodnevno konzumiraju kavu imaju do 65% manju mogućnost obolijevanja od Alzheimerove, te 32-60% manju mogućnost obolijevanja od Parkinsonove bolesti. No kako u svemu, i u kavi treba biti umjeren, budući da je tolerancija nekog pojedinca prema kavi povezana s nizom faktora.

4) Dajte ljudima što žele. A žele zdravo.
Stupanjem na snagu Uredbe 1169/2011 o informiranju potrošača o hrani, obvezno je transparentno prikazivanja svih sastojaka, isticanja alergena te nutritivnih vrijednosti proizvoda. Pržena mljevena kava je „aditive free“ i „alergen free“ proizvod. No često nas znaju kontaktirati osobe sa nekim oblikom intolerancije ili alergije na hranu, raspitujući se za sigurnost konzumacije naših proizvoda. Iako je sve navedeno na deklaraciji, opći je dojam da su ljudi još uvijek poprilično skeptični u istinitost navoda na deklaracijama, no mi im vrlo rado odgovaramo na sve njihove upite i razbijamo njihove sumnje. U našim instant proizvodima na bazi kave svakako se, za razliku od konkurentskih proizvoda, prisutnost šećera pokušava svesti na najmanju moguću mjeru, pa su tako naši coffee mixevi (cappuccino, 3u1, 2u1...) svakako među najmanje slatkima. Smatramo da će svijest potrošača o štetnosti prekomjernog unosa šećera s godinama sve više rasti. Iznenađujući uspjeh bilježi i naš proizvod Finoccino, koji je jedinstven na tržištu po tome što je instant kava u ovom slučaju supstituirana instant žitaricama; ječmom i zobi, pa je s toga navedeni proizvod pogodan za djecu i osobe koje iz određenog razloga ne smiju ili ne žele unositi kofein.

5) Ljepota je u različitosti, zato ih treba upoznati
Suprotno očekivanjima i samom nazivu, budućnost crne turske kave nikako nije crna. Prema brojnim pokazateljima sve se više ljudi, naročito pripadnika mlade populacije odlučuje za konzumaciju tradicionalno pripremljene crne kave, što je razvidno iz činjenice da se na tržištu pojavljuje sve više instant varijanti turske kave. Tako da se može govoriti o svojevrsnom spoju tradicionalnog i modernog. Kada je riječ o razlici među spolovima, istraživanja pokazuju da su one svakako izražene; žene su sklonije konzumaciji slatkastijih, nježnijih, aromatiziranih napitaka poput cappuccina ili macchiata, dok se muškarci se pak češće odlučuju za jače, tamnije kave npr. espressa. Anamaria u svom asortimanu ima dovoljno proizvoda da zadovolji sve specifične potrebe svojih kupaca, neovisno o dobi, spolu i drugim preferencijama.

Anamaria kava čitatelje tportala daruje s dva poklon paketa svojih proizvoda, a dobitnice su Jadranka Mulković i  Dubravka Bogdan iz Zagreba.