SLATKA FEŠTA DO 14. VELJAČE

'Zagrebačke čoko štrukle' zvijezde otvaranja Chocofesta

10.02.2013 u 15:06

Bionic
Reading

U subotu je počeo 2. Zagreb Chocofest - regionalni festival čokolade, najslađi u povijesti Zagreba

Štandovi i izlozi prepuni čokolade, pralina, kolača i drugih čokoladnih delicija mamili su uzdahe i izazivali znatiželju brojnih posjetitelja već od ranog jutra. Chocofest okuplja 30-ak proizvođača čokolade i slastičara iz Hrvatske i regije, a prošle godine privukao je više od 300.000 posjetitelja. Chocofest traje do četvrtka14. veljače, a najveća se navala posjetitelja očekuje u nedjelju 10. veljače, kada je na programu Dječji Chocofest. Poseban interes na otvorenju izazvao je ekskluzivni desert Zagreb Chocofesta – 'Zagrebačke čoko štrukle', koje je posebno za ovu prigodu osmislio kreativni blogerski tim Jedozovni duo. Program festivala pratite na internetu i Facebooku

U programu Cooking show chef Zoran Gajić iz restorana Dobra vina pravio je slatke tapase, a naša najtrofejnija slastičarka Dragica Lukin, prva na svjetskoj olimpijadi slastičara u Šri Lanci, povezivala je jela hrvatske baštine s čokoladom. Blogeri Jedozovni duo pripremali su vepra u čokoladnom mole umaku, a navečer su nas u vinskoj radionici Wine & Choco poučavali koja čokolada ide uz koje vino...


Na Dječjem Chocofestu u nedjelju, čiji je pokrovitelj Splitska banka, djeca u likovnoj radionici prave omote za čokoladu, u nagradnoj igri biraju najbolju čokoladu, a uz Zeku Zvecka uživat će u čarobnim mađioničarskim trikovima s čokoladom Mak teatra i Luke Vidovića

Ponedjeljak je dan za humanitarnu akciju Chocofesta. Poznate osobe, pjevači, glumci i sportaši prodavat će megačokoladnu tortu od 15 metara koju donira tvrtka Mlinar. Prihod od akcije namijenjen je udruzi Zamisli koja podučava mlade s različitim vrstama invaliditeta kuhanju i na taj način ih osposobljava za samostalan život, a sredstva će iskoristiti za uređenje njihove kuhinje.

Pokrovitelji festivala su Grad Zagreb, Turistička zajednica Grada Zagreba i HGK, medijski pokrovitelji Večernji list, Antena Zagreb, tportal.hr, Jabuka TV te partneri Splitska banka, Mlinar, Dobra vina, HOK osiguranje, Falkensteiner, Print grupa, Lunik, Nox, Roto-promet, Boje komunikacije, a prijatelji festivala Jedozovni duo i Mak teatar.