NINA RICCI

Modna kuća koja je sinonim za talijansku eleganciju

15.12.2012 u 10:22

Bionic
Reading

Na mjestu kreativnog direktora Nine Ricci izredao se niz dizajnera i činilo se da ništa ne može vratiti ležernu romantiku u ovu parišku modnu kuću. No uspjeh se vratio s neočekivanim kandidatom - Peterom Coppingom

Modna kuća Nina Ricci, osnovana 1932, već godinama predstavlja kreacije koje su utjelovljenje romantične i ženstvene estetike. Osnovala ju je u Parizu Maria Nina Ricci, rođena Talijanka, sa sinom Robertom, koji je bio zadužen za financije.

Brend je, usprkos Drugom svjetskom ratu, desetljećima bio uspješan i cijenjen, a 1948. osvojio je i svoj dio u beauty analima - tada je Robert predstavio danas kultni parfem L’Air du Temps, koji je još uvijek jedan od najprodavanijih parfema tog brenda.

Brend Nina Ricci bio je toliko popularan da je slavni Andy Warhol odlučio urediti izloge te modne kuće. U siječnju 1998. Ninu Ricci kupila je Puig grupa u čijem su vlasništvu i brendovi Carolina Herrera, Paco Rabanne te Jean Paul Gaultier.

Od smrti Nine Ricci, na mjestu kreativnog direktora izmijenio se niz dizajnera koji su radili u studijima Lanvina, Rochasa i Balmaina, no niti jedan od njih nije ispunio zahtjevne modne kritičare.

Najuspješniji je bio Olivier Theyskens, koji je savršeno interpretirao lepršave i romantične haljine od šifona i ukrasnih kamenčića, dajući im istovremeno pariški punk štih. No prije tri godine i on je napustio tu modnu kuću, a njegovo mjesto preuzeo je bivši dizajner Louisa Vuittona, Peter Copping.

Iako modni svijet nije bio oduševljen izborom, zvijezde poput Reese Witherspoon, Ellen Pompeo i Lauren Santo Domingo oduševljene su estetikom tog britanskog dizajnera.