čudnovati komadi

Moda nikad nije bila skuplja i besmislenija u isto vrijeme

28.04.2017 u 12:03

Bionic
Reading

Prvo su se na tržištu pojavile blatnjave traperice za 2.930 kuna, zatim škartoc vrećica za 86.830 kuna, fluorescentni prsluk za 5.900 kuna, a zatim i vizir kapa McDonald's za 2.880 kuna. Dokaz je to da je moda skrenula s puta, no ono što zasigurno ne možemo reći jest da je dosadna

I dok je francuska modna kuća Balenciaga posudila ideju od Ikee za svoj novi dizajn torbe, brend Prps također je privukao pozornost javnosti zbog kontroverznih blatnjavih traperica koje se prodaju po cijeni od 2.930 kuna.

Čini se kako su se luksuzne modne kuće dosjetile načina kako da svakodnevne jeftine stvari koje koristi svako kućanstvo pretvore u još jedan skupocjeni komad koji će nam upakirati kao ultimativni trend te zaraditi gomilu novca na ljudskoj gluposti.

Dizajnerica Anya Hindmarch svakako je jedna od dizajnera koji osim kreativnog talenta imaju i talent za osmišljavanje dobrih marketinških trikova. Ako je suditi po popularnosti koju je stekla zahvaljujući svojim maštovitim torbama, svakako zna što radi.

#repost @mytheresaprgirl featuring the #SS15 Imperial #clutch #AnyaHindmarch

Objavu dijeli Anya Hindmarch (@anyahindmarch)

U njenoj kolekciji torba koje se prodaju kao od šale mogu se pronaći pismo-torbe inspirirane praškom za pranje rublja Daz i Ariel, te mnoge clutch torbice identične pakiranjima žvakaćih guma Spearmint, Hubba bubba i Bazooka.

Clutching the Daz Georgiana #AnyaHindmarch #tassel

Objavu dijeli Anya Hindmarch (@anyahindmarch)

Također, veliko zanimanje trendseterica pobudile su torbe inspirirane Kellogg'sovim pahuljicama kao što su Cornflakes, Rice Krispies, Choco Pops i Frosties čiji je glavni junak tigar Tony poslužio kao ukras za druge modele torba Anye Hindmarch.

Čak i vojvotkinja od Cornwalla Camilla posjeduje clutch ove dizajnerice s logom Heinzova pečenog kikirikija.

Nakon što su velike modne kuće kao što su Celine i Mulberry odbacile dizajnerski logo i preuzele jednostavan, čisti koncept za svoje dizajne, i ostali su modni brendovi nastavili slijediti ovaj trend.

Great ad.. 👏👏👏 a must see in my classes...#ikea #balenciaga #brands

Objavu dijeli Burcu Kantarcıoğlu, Lecturer (@aiumarketing)

Činjenica da ne morate na torbi nositi divovski prepoznatljivi logo, već ga, dapače, možete zamijeniti i logom praška za rublje, domišljat je način da se kupci oslobode snobovskog režima dokazivanja svog bogatstva odjećom i modnim dodacima.

Just what the doctor ordered #beer #jilsander #jilsanderpaperbag #cobra

Objavu dijeli Ashley Chapman (@ashcha855)

Mada, s druge strane, kada hodate s torbicom Jila Sandera koji je osmislio torbicu identičnu papirnatoj vrećici poput one u kojoj dobijete svježe kroasane iz pekare, i dalje će svi znati da je bezobrazno skupa s obzirom na to da se škartoc torbica prodaje po cijeni od 86.830 kuna.