KOPIJE NA SVE STRANE

Kako razlikovati pravi od lažnog Burberryjeva balonera?

28.05.2013 u 15:19

Burberry - original:krivotvorina

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Bionic
Reading

Krivotvorina ili original? Danas su replike dizajnerskih brendova toliko vjerne da je teško, barem na prvu, odgovoriti na ovo pitanje. Ovaj tjedan želimo vas poučiti kako razlikovati prave od lažnih komada odjeće s potpisom Burberry

Katarina Meglić Ptičar, vlasnica dizajnerskog online dućana Ormar.hr, pomoću konkretnih primjera uči nas kako razlikovati originalne od krivotvorenih Burberryjevih komada. Krenimo redom:

Logo
Logo kompanije se nikada i nikako ne mijenja u svom izgledu, to je njihov zaštitni znak. Ako kupujete online, obavezno zatražite fotografije znaka. Inače, Burberry je 1856. osnovao Thomas Burberry u Londonu, a 1880. kompanija je promijenila ime u Burberry, nakon čega su ga klijenti prozvali 'Burberry's of London'.

Svi vintage artikli imat će Burberryjevu logo sličicu Burberry's, a kako datiraju iz vremena prije krivotvorina, uglavnom su uvijek autentični. Godine 1999. Burberry's mijenja svoje marketinško ime u Burberry. Unutar brenda razvilo se više linija: Burberry Prorsum, Burberry London & Burberry Brit

Izgled Burberryjeva loga
Burrberyjev logo je uvijek čist, ravnomjerno ponderiran i napisan velikim pisanim slovima BURBERRY, kao što se vidi na originalnoj etiketi. Bilo kakva intervencija u font slova ukazuje na krivotvorinu. Na replici fotografije vidljiva su izdužena slova i skraćeni 'repovi' na njima.

Kvaliteta

Kao cijenjeni brend, Burberry se ponosi kvalitetom svojih artikala. Ako primijetite ljepilo na tekstilu, neravne šavove, gumbe sašivene u neravnini, neuredne šavove, patentni zatvarač koji zapinje, proizvod je krivotvorina.

Etiketu
brenda valja dobro upamtiti.

Gumbi
Gumbi su uvijek dobre kvalitete, pravilno sašiveni, u ravnini, na autentičnu Burberryjevu odjeću. Utisnuti Buberryjev logo je u klasičnom fontu s 'repovima' na slovima. Pogledajte način šivanja pravog i lažnog Burberryjeva gumba na slici iznad.

Vezeni logo
Logo s konjičkim vitezom. Na originalnim artiklima konj je dobro definiran, ušiven i završen. Na replici je konj deblji, pomalo deformiran i loše završen.

Patentni zatvarači
Burberryjev logo trebao bi biti ugraviran s obje strane.

Karirani uzorak
Tradicionalni tartan karirani uzorak reinterpretira se, ali uvijek s istim uzorkom. Sastavljen je od tri crne crte koje se sijeku pod pravim kutom, s crvenom prugom na sredini koja ravnomjerno prolazi između.

Originalni dizajnerski proizvod uvijek će biti dizajniran i završen po najvišim standardima struke, izrađen od najboljih materijala. Ako je na dodir čudan ili miriše čudno, ako je loše sašiven, sasvim sigurno je kopija.