BIVŠI MODEL OTVORENO:

Gigi Hadid i Kendall Jenner nisu nikakvi supermodeli

27.04.2016 u 11:42

Bionic
Reading

Glumica Rebecca Romijn svojedobno je bila uspješan model, između ostalog zaštitno lice Victoria's Secreta, našla se i u prestižnom izdanju s kupaćim kostimima Sports Illustrateda, a jasno je dala do znanja da nije obožavateljica današnjih uspješnih modela, tzv. Insta djevojaka poput Gigi Hadid i Kendall Jenner

U razgovoru za Entertainment Tonight, Romijn na pitanje što misli o modelima poput Gigi Haid i Kendall Jenner, koje su slavu stakle zahvaljujući prije svega nevjerojatnom broju sljedbenika na društvenim mrežama, nije krila razočarenje modnom industrijom i novim trendovima.

'Nitko do sada nije dokazao da broj sljedbenika direktno ima veze s prihodima. To je frustrirajuće. Znam puno ljudi u modi koji to ne podnose. Oni zapravo mrze to što se zvijezde društvenih mreža danas nazivaju supermodelima. One nisu supermodeli', bila je jasna Rebbeca Romijn.

Prozvala je čak i modnu bibliju, magazin Vogue, koji smatra jednim od glavnih krivaca za promociju djevojaka s Instagrama.

'Činjenica je da sam oduvijek mislila da je Vogue taj koji predvodi, a ne slijedi trendove. Oslanjam se na Vogue da postavlja standarde, a ne da prati ono što rade svi drugi. Stoga sam jako razočarana kad modni magazini podupiru trend zvijezda društvenih mreža i njih predstavljaju kao modne standarde. No i to će se promijeniti, moda se uvijek mijenja', sigurna je Rebecca.

No ona nije jedina koja se obrušila na nove it cure modne scene. Nedavno je i slavni dizajner Calvin Klein, osnivač modne kuće koja nosi njegovo ime, a s čijeg je kormila otišao prije 14 godina, izjavio da modna industrija ne bi smjela birati modele na temelju toga koliko imaju sljedbenika na društvenim mrežama.

'Danas modele plaćaju na temelju toga koliko imaju sljedbenika. Dobivaju angažmane ne zato što predstavljaju samu bit tog dizajnera, a to je ono što sam nekad tražio, već zbog toga koliko ih ljudi prati na društvenim mrežama. Mislim da to dugoročno neće ići. To nije dobra formula za uspjeh proizvoda koji želite prodati', kaže Klein.


Ipak, ironično je to što je upravo brend Calvin Klein najbolji primjer nevjerojatnog utjecaja koje zvijezde društvene mreže imaju na rast prodaje. Zaštitna lica Calvina Kleina, Kendall Jenner i Justin Bieber, zajedno imaju preko 100 milijuna sljedbenika na Instagramu, a njihova kampanja za donje rublje bila je ne samo medijski dobro popraćena, već se to direktno odrazilo na zaradu. U 2015. Calvin Klein je prijavio 25 posto rasta prodaje u SAD-u u odnosu na godinu prije.

Kendall Jenner nije jedina koja prodaje proizvod, već to jako dobro polazi za rukom i Gigi Hadid, čiji street style look itekako utječe na prodaju odjeće koju nosi.

'Samo to što se Gigi pojavila u našim trapericama bilo je dovoljno da čuju za nas, to nam je donijelo ogromnu popularnost', rekao je nedavno izvršni direktor brenda Parker Smith.