kultni butik Versage

Donosimo razgovor s Rajkom Križan, vlasnicom jednog od najpopularnijih butika u Zagrebu

10.11.2020 u 13:09

Bionic
Reading

U nastavku pročitatjte intervju s Rajkom Križan

  1. Što Vas i dalje, nakon gotovo 30 godina rada – tjera naprijed?

Ako volite ono što radite, onda vas naprijed tjera ljubav prema poslu, i to jednostavno postaje način života. Moda je važan dio mog životnog puta.

2. Kada ste shvatili da je moda Vaš poziv?

Nekako sam oduvijek znala, kao da se jednostavno rodiš s tim, i samo sam slijedila svoje snove.

3. Zašto je Versage toliko kultno mjesto o kojem mnogi pričaju?

Vjerujem da je to zbog početne vizije. Butik je osmišljen kao izložbeni prostor jedinstvenih odjevnih komada, moderan, ekstravagantan, poseban, u kojem je svaka kolekcija limited edition. To su prepoznali klijenti koji vole biti drugačiji i nije im problem iz drugih gradova doći k nama na druženje, shopping.

4. Postoji neka priča kako je kultni butik Versage dobio ime, možete li nam u par crtica objasniti?

Uređenje interijra prepustili smo poznatom umjetniku Željku Senečiću. Seneka je rekao da je ovo posebno mjesto koje koje odiše francuskim chichom i mora se zvati Versage, što bi u francuskom žargonu značilo poziv na izložbu, izložbu na koju su svi uvijek pozvani.

5. Surađivali ste s puno ljudi iz glazbene industrije, koja suradnja Vam je nekako najdraža?

Da, bilo je puno divnih suradnji, svaka je bila nov izazov, novo prijateljstvo, ali nekako mi je najdraža bila suradnja s Doris Dragović uoči njenog nastupa na Eurosongu u Izraelu.