SIGURNI SMO

Ovo je novi Audi A6

01.12.2010 u 13:27

Bionic
Reading

Nećemo vam zamjeriti ako nas nakon jednog pogleda na novi A6 optužite da lažemo i da je na fotografiji zapravo A7, ili A8, pa čak i A4. Nova ingolstadtska limuzina više srednje klase doista sliči na veću i manju braću, a sve s ciljem unificiranja prepoznatljivog izgleda marke. Audi želi da im automobili nalikuju jedan drugom kao jaje jajetu te se nadaju da će se to svidjeti i njihovim kupcima

Novi A6, sudeći prema medijskom izvješću i fotografijama, može se prije okarakterizirati kao oveći redizajn postojećeg modela nego evolucijski iskorak. Automobil kojim Audi planira konkurirati Mercedesu E-klase i BMW-u serije 5 dugačak je 4,92 metra, 1,87 m je širok i 1,46 m visok, a prtljažnik će progutati 530 litara.

U Audiju tvrde da je više od 20 posto korištenih komponenata izrađeno od aluminija, što je rezultiralo manjom masom automobila, pa je tako i potrošnja u prosjeku niža oko 19 posto u odnosu na prethodnika.

Kad krene u prodaju početkom iduće godine novi A6 nudit će se s dva benzinska i tri dizelska motora, s prednjim ili integralnim pogonom Quattro, te ručnim šesterobrzinskim mjenjačem, kontinuirano varijabilnim prijenosom ili sedmerostupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke S-tronic.

Benzinske modele pogoni 2,8-litreni četverocilindraš sa 204 KS i 280 Nm, odnosno trolitreni TFSI V6 sa 300 KS i 440 Nm. Osnovni četverocilindrični dizelaš iz dvolitrene zapremine istiskuje 177 KS i 380 Nm, a slijede ga dva trolitrena V6 sa 204 KS i 400 Nm, odnosno 245 Ks i 500 Nm.

Osnovni model benzinca do stotke sprinta za 7,7 sekundi, dok najslabijem dizelašu za isto treba sekunda više. Najsnažniji benzinac, pak, za obračunavanje sa stotkom treba 5,5 sekundi, dok najsnažniji dizelaš isto čini za 6,1 sekundu. U europskom kombiniranom ciklusu benzinci troše od 7,1 do 8,2 litre goriva na stotinu kilometara, dok dizelašima treba od 5,2 do šest litara.

Audi je najavio da će uskoro u ponudi imati i hibridni A6 koji će kombinirati četverocilindrični dvolitreni TFSI, poznat iz Volkswagen Golfa GTI koji razvija 211 KS, s elektromotorom od 45 KS i litij-ionskom baterijom kapaciteta 1,3 kWh. Nijemci ističu da isključivo na električnu energiju hibridni A6 može postići brzinu od 100 km/h, dok krstareći pri brzini od 60 km/h može prevaliti udaljenost do tri kilometra. Hibridni A6 do 100 km/h sprinta za 7,3 sekundi, postiže 238 km/h te u prosjeku troši 7,3 litre goriva na stotinu kilometara.

Cijena novog Audija A6 zasad ostaje nepoznanica.