PRISTUPAČNI BAOJUN

GM u Kini lansirao brand – cijenjeni konj

20.07.2010 u 10:49

Bionic
Reading

Potražnja za luksuznim automobilima u Kini produžila je na nekoliko mjeseci listu čekanja za modele poput nove BMW-ove serije 5, a na slatkim mukama su i Audi i Mercedes. Podjednako visok interes u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta vlada i za automobilima na suprotnoj strani cjenovne ljestvice

General Motors je u suradnji sa SAIC-om i Wulingom za kinesko tržište lansirao novi brand Baojun, što u prijevodu znači – 'cijenjeni konj'.

Baojun će biti GM-ov brend niske cijene u Kini, na sličan način na koji Dacia za Renault istu ulogu obnaša na europskom tržištu.

Zasad nije poznato kada će američki proizvođač u suradnji s kineskim partnerima predstaviti prvi model, koji će kupcima, prema GM-ovom izvještaju za medije – 'ponuditi kvalitetu na svjetskoj razini uz niske troškove održavanja', no njegova cijena ne bi trebala biti veća od 7.000 američkih dolara.