UPRAVLJIV KAO SKATEBOARD?

Audi A1 marketinški pothvat završio na krovu

25.05.2010 u 13:09

Bionic
Reading

I najbolje osmišljena prezentacija može poći po krivu, i to baš onda kada cijeli događaj snima više desetaka različitih novinarskih kuća. Nedavno je to naučila marketinška ekipa Volva, a sada je gradivo utvrdila i preambiciozna Audijeva PR agencija

Želeći pokazati da je novi A1 upravljiv poput skateboarda, u Audiju su odlučili provozati građane Bruxellesa po skejterskoj rampi. Neobična prezentacija uspješno se odvijala do četvrtog dana kada je jedan od vozača-kaskadera malo pretjerao s kutom ulaska i automobil okrenuo na bok.

Audijevi zaposlenici brzo su reagirali, okrenuli automobil i oslobodili putnike, a prema napisima Het Nieuwsblada, čak su pokušali spriječiti i da fotografije osvanu na novinskim stranicama.

Vjerujemo da će se prije idućeg 'ludog marketinškog pothvata' Audijevi PR agenti posavjetovati s inženjerima koji su napravili A1.