KAD SE TUNER PRIMI POSLA

Prvi Nissan GT-R s manualnim mjenjačem i stražnjim pogonom

16.01.2009 u 13:26

Bionic
Reading

Po izlasku GT-R-a u Nissanu su jasno naznačili da sigurnosni parametri automobila neće dopuštati baš nikakvo dorađivanje. O, kako su samo bili u krivu!

U međuvremenu smo se nagledali svakojakih dorada moćne Godzille, a zasad konačna verzija predstavljena nam je na aktualnom tokijskom salonu autodorađivača. Japanski tuner Blitz pokazao je prvi GT-R sa isključivo stražnjim pogonom. Uklanjanjem prijenosa na prednje kotače Blitz je usto umanjio masu automobila.

No to nije sve. Japanski tuner također je automatizirani mjenjač s dvostrukom spojkom zamijenio Hollingerovim sekvencijalnim mjenjačem. Mjenjačka kutija je radi bolje raspodjele mase ostavljena straga, no zato je tu i stražnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem NISMO GT R34.

Biturbo punjenom V6 nije mijenjana snaga, no zato je zamijenjen ispušni sustav, dok je masa automobila dodatno snižena uklanjanjem klimatizacijskog uređaja, instalacijom krova od ugljičnih vlakana, kao i zamjenom pojedinih komponenata interijera onima od ovog kompozitnog materijala.

Standardni ovjes zamijenjen je krućim ZRR Blitzovim, dok paket nadopunjava set magnezijskih 20-colnih felgi omotanih u Dunlop SP Sport mjera 255/40 sprijeda, te 285/35 straga.

Automobil zasad nije spreman za prodaju, no već sljedeće godine trebao bi se naći u japanskoj drifterskoj sezoni D1.