SEMA 2009.

Žestina, klasika i kič na najvećem tunerskom salonu

06.11.2009 u 12:24

Bionic
Reading

Da se gospodarska klima u SAD-u možda ipak okreće nabolje, daje nam naslutiti tradicionalni salon tuninga i tunerskih dodataka SEMA u Los Angelesu, koji je, nakon razočaravajućeg NAIAS-a u Detroitu početkom godine, pokazao da autoindustrija, barem ona tunerska, još uvijek diše punim plućima

Tunersko tržište u SAD-u vrijedi više od 30 milijardi dolara pa ne treba iznenađivati broj izloženih modela i novih tehnologija. Premda na tunerskom salonu u Los Angelesu u najvećem broju izlažu veće i manje tunerske kuće, svoj dio kolača redovno prigrabe i veliki proizvođači pa je tako ovogodišnja SEMA bila poligon za prezentaciju Fordovih, GM-ovih i Chryslerovih modela.

Dobar posao za detroitski trojac odradili su i ostali tuneri budući da su Mustang, Camaro i Challenger bili prvi izbor automobila za tuniranje većine izlagača. Ljubitelji klasike vjerojatno će znati cijeniti to što su značajan udio na SEMA-i imali i legendarni američki automobili Muscle car i Hot rodovi iz prošlog stoljeća.

Pažnju medija i posjetitelja nisu plijenili samo dorađeni automobili i mehanički tunerski dodaci. SEMA je također poznata po novim trendovima u kozmetičkom dorađivanju automobila, a maštoviti tuneri nisu podbacili ni ove godine. Ultimativni hit – LED lampice koje svjetlošću različitih boja osvjetljavaju monstruozno velike felge da se slučajno ne biste provezli neopaženo.

Kako je izgledala SEMA 2009, pogledajte u fotogaleriji koju donosimo u nastavku.