Premdase Japanci svim silama trude uvjeriti nas da je riječ o značajnomunapređenju u odnosu na prethodnicu, nama se tako baš i ne čini. Novatrojka gradi se na platformi svoje prethodnice, pa su proporcijeautomobila ostale iste, a izmijenjen je tek izgled prednjeg i stražnjegkraja te interijera.

Mazdu3 pogonit će pet poznatih motora - tri dizelaša i dvabenzinca. Osnovni dizelaš iz 1.6 litara obujma izvlači 109 KS i 240 Nmpri 1750 o/min. Jači 2.2 dizel razvija 150 KS i 360 Nm okretnogmomenta, dok snažnija verzija tog motora razvija 185 KS uz 400 Nmokretnog momenta pri 1800 o/min.

Slabiji benzinac 1.6 razvija 105 KS i 145 Nm, a snažniji dvolitreni četverocilindraš razvija 150 KS i 187 Nm.

Za prijenos je standardno zadužen peterostupanjski ručni mjenjač, uponudi je i šesterobrzinski manualni te peterobrzinski automatik. Odopreme, u Mazdi spominju sustav Bose s deset zvučnika, bi-xenon svjetlai Bluetooth povezivanje te bogat izbor 15 i 17-colnih aluminijskifelgi.