JADNI SUBI

Evo zašto komercijalna Impreza nije namijenjena reliju

01.09.2011 u 10:14

Bionic
Reading

Premda relijaška vozila fizički nalikuju komercijalnim modelima na čijoj su osnovi nastala, riječ je o prilično drukčijim zvjerkama čije je podvozje, šasija i karoserija temeljito prilagođena za vožnju po nezahvalnim terenima izvan uređenih prometnica

Možda se vama, dragi čitatelji, ovo čini kao otkrivanje tople vode, no postoji razlog zašto se priručnici vozila isporučuju u sve većem i detaljnijem obliku te zašto sve više nalikuju slikovnicama.

Nažalost, čini se da su u Subaruu prilikom izrade onog Imprezinog zaboravili nacrtati da njezina komercijalna izvedba definitivno nije namijenjena vožnji po izuzetno zahtjevnoj, stjenovitoj dionici Miner's Gulcha u Koloradu.

Ipak, upravo se u tome okušao jedan vlasnik nesretne Impreze, koji je, valjda, svoj sportski automobil zamijenio za terensko vozilo, što možete vidjeti u nastavku. Vrijedi istaknuti da je Subi uspio preživjeti gotovo 20 kilometara zlostavljanja, kad je nezaštićenim dijelom motora udario u stijenu i ispustio dušu (ulje).

Nesavjesni vlasnik ondje ga je i ostavio, što su nepoznati vandali iskoristili kako bi ga išarali grafitima te olakšali za sjedala i audio uređaj, a tko zna koliko bi automobil ondje ležao zapušten da u pomoć nije priskočila ekipa off-road entuzijasta.

Nažalost, kako bi se Subaru dovezao do civilizacije valjalo je odraditi nekoliko kilometara još žešćeg terena. Videoisječci koje možete pogledati u nastavku definitivno nisu za one ljubitelje automobila mekog srca, pa ih pokrećite s oprezom.