Auto zona NA TEŽI NAČIN

Pogledajte kako u Lexusu dokazuju čvrstoću

  • Autor: I. Ć.
  • 20.1.2011 15:44:12
  • 20.1.2011 13:31:29

Toyotin luksuzni brand Lexus nije olako stigao do titule najuspješnijeg premium proizvođača na sjevernoameričkom tržištu, a ako je suditi prema njihovoj novoj reklamnoj kampanji 'Teži način', japanski proizvođač ne planira se odreći prestižnog naslova bez borbe

BMW, Audi i Mercedes već neko vrijeme pušu Lexusu za vratom, a okolnosti za japanskog proizvođača svakako nije doprinio ni nedavni problem s ventilima, zbog čega je Lexus bio primoran na servisnu akciju povući 270.000 automobila.

Novom reklamnom kampanjom Lexus nas želi uvjeriti da je na razini zadatka i da se njegovi inženjeri pri izradi automobila ne libe zasukati rukave i problemu pristupiti na 'teži način'.

Koliko su u Lexusu posvećeni perfekcionizmu, najbolje govori spot u kojem se na kušnju stavlja šasija najprestižnije limuzine LS. Nakon što je automobil okačen o kran, na njegovu su šasiju obješena još četiri automobila iz Lexusove postave – RX, GS, ES i IS, a sve bez korištenja specijalnih efekata.

Pogledajte videoisječke koje donosimo u nastavku, na nas su ostavili dojam.




  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
Anketa
Skrivanje policijskih kamera služi za: