SV. MIHOVIL

Obnovljenu šibensku tvrđavu posjetilo 35 tisuća ljudi

24.07.2014 u 10:39

Bionic
Reading

Promotivni film Tvrđave sv. Mihovili i ljetne pozornice sniman u lipnju tokom svečanog otvorenja Tvrđave premijerno je prikazan, a donosi pogled na prekrasnu i renoviranu tvrđavu Krešimirova grada koja bilježi brojne posjete u samo mjesec i pol otkako je otvorena

Materijal je predstavljen kao zaključak projekta Revitalizacije tvrđave svetog Mihovila kojeg je financirala Europska unija.

Uz izgradnju, opremanje i stavljenje u funkciju ljetne pozornice s ukupno 1077 sjedećih mjesta, u okviru projekta su organizirane edukacije i treninzi za turističke vodiče, turističke agencije i izvjestitelje, te treninzi za lokalne poduzetnike. Na treninzima je sudjelovalo više od 40 sudionika. Također, organiziran je i help desk za sve lokalne dionike zainteresirane za uključivanje u lokalnu kulturno-turističku ponudu. U okviru projekta su provedene i aktivnosti razvoja kulturnog branda grada Šibenika te je izrađen I vizualni identitet grada sa sloganom “Grad je pozornica”.

Tvrđava sv. Mihovila

'Od svečanog otvorenja tvrđave do danas tvrđavu svetog Mihovila je posjetilo više od 35 tisuća posjetitelja, uglavnom turista, dok je veliki interes i domaćih gostiju, ali i građana grada Šibenika kojima je na raspolaganju članska iskaznica koja im omogućuje neograničen broj posjeta na tvrđavu tijekom redovnog radnog vremena. Od svečanog otvorenja održana su četiri večernja programa na ljetnoj pozornici, sva četiri izrazito posjećena I uspješna, a najveća nagrada su pozitivne reakcije publike koja je zaista raznolika, onoliko koliko je raznolik i program jer su na pozornici izvođeni i klasični programi kao i suvremeni glazbeni izričaji. Ljetna pozornica u tom smislu ispunjava svoju misiju kao prostor za sve generacije koju je od otvorenja posjetilo gotovo 4000 posjetitelja', kazali su iz Muzeja grada Šibenika.