FILMSKI FESTIVAL U PULI

Vizualni identitet zaobišao razglednice grada

23.06.2009 u 14:37

Bionic
Reading

Za 56. festival igranog filma u Puli vizualni identitet osmislio je studio grafičkog dizajna Kadar koji čine supružnici Karolina Prymaka i Dražen Tomić

Dizajnerski dvojac iz Kadra inspiraciju za vizualno rješenje našao je u sloganu festivala koji glasi 'Film pod kožom'.

'Željeli smo naglasiti povezanost festivala, grada Pule i njezinih žitelja. Kroz fotografije smo potencirali Pulu kakvu je poznaju ljudi koji ovdje žive. Lokacije korištene na plakatima su neuobičajene i istovremeno prepoznatljive građanima Pule. Izbjegavajući Pulu s razglednica, željeli smo poslati poruku da je festival ovdje za sve građane Pule i da je postao njezin sastavni dio u istoj mjeri kao sto su to postali Uljanik, Arena ili more', kažu iz Kadra.

Pulski festival objavio je i raspored dodatnog, zabavnog programa. Tako će 18. srpnja nastupiti pulski glazbenik Franko Krajcar, dan nakon koncert je Lollobrigide, 20. nastupaju Groovesurfersi, 21. je T-Comova zabava koja dovodi Stampedo, slijede E.N.I, 23. je koncert iznenađenja, a na Demian zabavi 24. srpnja koncert imaju Prijatelji.