VELIKO PRIZNANJE

Cineplexx proglašen najboljim kino-prikazivačem u Europi

29.06.2016 u 11:42

Međunarodno udruženje kina UNIC proglasilo je Cineplexx najboljim kino-prikazivačem u Europi. Nagrada 'Kino-prikazivač godine' uručena je Christianu Langhammeru, rukovodećem partneru tvrtke Cineplexx, na ovogodišnjoj CineEurope konvenciji u Barceloni koja predstavlja najveći europski sajam u filmskoj industriji

Nagrada 'Kino-prikazivač godine' jedanput godišnje dodjeljuje se prikazivaču koji je sa svojim rezultatima, novim projektima, rastom i pozicijom na tržištu doprinio pomicanju granica u ovoj industriji.

'Vrlo sam sretan zbog ove nagrade koju želim podijeliti s cijelim svojim timom i s našim zaposlenicima kojih ima više od 1.300 u ovom trenutku. Posebno se zahvaljujem poslovnom partneru Christofu Papouseku', izjavio je Christian Langhammer nakon dodjele. Christian je zajedno s Christofom Papousekom 2009. godine osnovao tvrtku Cineplexx International s kojom su postavili kamen temeljac za razvoj kina izvan Austrije. Cineplexx trenutno uspješno posluje u Hrvatskoj, Italiji i šest drugih zemalja jugoistočne Europe, od Slovenije do Grčke.

Andrew Sunshine, co-managing direktor CineEuropea istaknuo je da je Cineplexx jedan od najmlađih i najuspješnijih kino-prikazivača u Europi i da su za ovaj uspjeh bile presudne Langhammerove liderske sposobnosti i vještine. Phil Clapp, predsjednik Međunarodnog udruženja kina UNIC izjavio je:'Cineplexx je postao jedan od najdinamičnijih i najinovativnijih paneuropskih kino-prikazivača. Neizmjerno cijenimo njegovu posvećenost u ponovnoj izgradnji i razvoju kulture odlazaka u kina u jugoistočnoj Europi'.

Cineplexx je među prvima u potpunosti izvršio proces digitalizacije u svojim dvoranama i u stalnoj je potrazi da svojim posjetiteljima predstavi neke od najsuvremenijih tehnologija. Trenutno u Austriji Cineplexx prikazuje filmove u IMAX tehnologiji na čak pet lokacija, dok je prošle godine uspješno otvoren Dolby Cinema u Linzu, prvi na njemačkom govornom području. Na tržištu Hrvatske, zajedničkom suradnjom Cineplexxa i City Centera one, Cineplexx u 2015. godini bilježi porast broja posjetitelja od 30%. U prvom kvartalu 2016. godine zabilježen je porast od preko 40%, a trend rasta nastavlja se i u drugom kvartalu.

Cineplexx je austrijska kino-grupacija s preko četiri desetljeća iskustva u ovoj branši. Danas Cineplexx mrežu čini 41 multipleks i 6 tradicionalnih kina u Austriji, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji, Grčkoj i Italiji, s 296 kinodvorana. S oko 1.300 zaposlenih, Cineplexx kina godišnje posjeti više od 12 milijuna gledatelja.