TV serije kojima se možemo radovati od rujna

• 27.08.2017 u 12:04

Opustite se, dolazak rujna ipak nije takva katastrofa. Ima u njemu i pokoja dobra stvar. Više nije tako vruće, beru se kesteni, ljudi se vraćaju u gradove koji nisu na obali, a počinju - ili PONOVNO počinju - i neke zanimljive TV serije.

Vjerojatno je riječ o doživotnom sjećanju na početak škole. Većina nas već za zadnjih dana kolovoza počne patiti od lagane melankolije i umjesto da do daske uživamo u preostalom razdoblju ljetne bezbrižnosti, sve češće gunđamo da joj, sad opet posao, moram oblačit čarape, sad će kiša, led, snijeg... Ljudski je to. Rijetko se tko laka srca oprašta od doba godine kada nekažnjeno možeš izaći polugol iz kuće i kada je sve nekako sporije i laganije, pa makar moru i ljetovanju ne primirisao ni milimetra.

No nemojte se predavati mrzovolji. Rujan i jesen nisu baš takve katastrofe. Vrućina će barem malo popustiti, zamirisat će paprike koje se peku za ajvar, šume će oživjeti od berača kestena, a ako ništa drugo - počinju ili se vraćaju neke superzanimljive TV serije.

Pa ako vam zbilja na pamet ne pada ništa drugo što bi vam moglo odagnati mini-depresiju izazvanu krajem ljeta, u nastavku je nekoliko novih i povratnički stranih TV serija koje bi vas ovog rujna mogle razveseliti.

Već u prvom 'školskom' tjednu, 6. rujna, na američki kanal FXX s četvrtom sezonom se vraća neobična komedija 'You're the Worst'. Priča o Jimmyju i Gretchen, koji od prve sezone svojim groznim osobinama nastoje do kraja uništiti činjenicu da se vole i dobro slažu - ove će sezone, nakon zbilja užasnog Jimmyjeva postupka na završetku zadnje emitirane epizode imati dosta materijala. Inače, ako dosad još niste gledali ovaj simpatičan, mali dragulj, preporučujemo vam da to nadoknadite sada. Imate vremena do 6. rujna.

Foršpan za 4. sezonu serije 'You're the Worst' Autor: FXX

Par dana nakon toga na streaming servise Amazon i Netflix vraćaju se dva njihova asa. Četvrta sezona jedne od najboljih animiranih serija za odrasle, 'BoJack Horseman' i druga sezona gorko-smiješne serije 'One Mississippi', u kojoj komičarka Tig Notaro opisuje svoj život s ostacima obitelji u Mississippiju nakon majčine smrti i svoje bolesti - dolaze 8. rujna.

HBO nam u rujnu također priprema novu poslasticu, i to novu seriju Davida Simona, autora legendarne serije 'Žica'. 'The Deuce' govori o pornografskoj industriji oko newyorškog Times Squarea sedamdesetih godina dvadesetog stoljeća, a s obzirom na to da se dosadašnji rad Davida Simona za televiziju kreće od remek-djela ('Žica') do vrlo dobrih serija ('Treme'), serija zaslužuje da joj barem damo šansu.

Foršpan za seriju 'The Deuce' Autor: HBO

Da nam u sveopćem naricanju zbog kraja ljeta ne bi usfalilo smijeha pobrinut će se i tri nekonvencionalne humoristične serije - potpuno šašava Comedy Centralova 'Broad City' o dogodovštinama Ilane i Abbi, koje svoju četvrtu sezonu započinju 13. 09. Tu je negdje i Pamela Adlon, sjajna glumica i komičarka koju dobro znamo iz 'Kalifornikacije' i kao tihu patnju Louisa CK-ja u seriji 'Louie' - a čija odlična serija 'Better Things' o neobičnoj samohranoj majci-glumici s tri naporne kćeri u drugu sezonu kreće 14. 09.

Naravno, HBO i u toj domeni ima svojeg aduta, pa od 17. 09. možemo pratiti drugu sezonu njihove humoristične serije 'Vice Principals', u kojoj bismo trebali saznati tko je upucao Neila Gambyja i kakve se druge ogavne opačine dva glavna lika spremaju smjestiti jedan drugome i svima oko sebe.

Foršpan za 4. sezonu serije 'Transparent' Autor: Amazon

Amazon nam od 22. rujna sprema četvrtu sezonu 'Transparenta', nagrađivane, kompleksne i nevjerojatno zanimljive dramedije o transrodnoj Mauri Pfefferman i svim načinima na koje se njezina obitelj nosi s njezinom tranzicijom, ali i vlastitim problemima. Na NBC se, pak, s drugom sezonom 28. 09. vraća jedna od najboljih humorističnih novosti prošle godine, serija 'The Good Place' Mikea Schurra (The Office, Parks and Recreation) s Kristen Bell i Tedom Dansonom, u kojem Kristen glumi nedavno preminulu mladu ženu koja se u zagrobnom životu susreće s neobičnim 'arhitektom' svojeg osobnog raja ili pakla (Tedom Dansonom). Kad smo već kod Mikea Schurra i njegova specifičnog, sjajnog smisla za humor, valja napomenuti da se krajem rujna nastavlja i četvrta sezona serije 'Brooklyn Nine-nine'.

Krajem rujna na NBC stiže i dugo očekivano ponovno okupljanje ekipe iz legendarnog sitcoma 'Will i Grace'. Iako mnogi taj nastavak savršeno zaokružene serije čekaju sa strepnjom i boje se da će nova sezona sve pokvariti ili nekako drugačije nalikovati na lošu podgrijanu juhu, teško je odoljeti zovu Willa, Grace, Karen i Jacka, pa makar taj zov previše zvučao kao očajnički vapaj NBC-ja da vrati nekadašnje slavne dane.

Will, Grace, Jack i Karen ponovno zajedno Autor: NBC

Krajem rujna, točnije, 25. 09. počinje još jedan projekt na koji mnogi gledaju prilično sumnjičavo - 'Young Sheldon'Spin-off serije 'Teorija velikog praska' (čija se nova sezona također vraća isti dan) govori o Sheldonu Cooperu kao dječaku i iako nepresušna i bogata tvornica Chucka Lorrea i ovaj put vjerojatno ima formulu koja će joj donijeti kakav-takav uspjeh kod publike, postoji opravdana bojazan da je Sheldonov lik već malo previše istrošen da bi donosio bilo kakve kreativne plodove. No tko zna!

Krajem rujna počinje i jedna od najočekivanijih serija sezone, ako ne i godine - nova franšiza superpopularnih 'Zvjezdanih staza' - 'Star Trek - Discovery'. Ta inkarnacija Zvjezdanih staza, kažu, obrađivat će pustolovine posade svemirskog broda 'Discovery' u doba oko deset godina prije originalne serije, s fokusom na hladni rat između Federacije i Klingonaca.

Foršpan za 'Star Trek - Discovery' Autor: YouTube

Jesen nam, dakako, donosi još mnogo dobrih novih i povratničkih serija, ali ovo bi bio pregled onog najzanimljivijeg za rujan. Živnite zato, nije kraj svijeta samo zato što je kraj ljeta! Ako ništa drugo, sada umjesto izležavanja na plaži imate izgovor za drugu vrstu nezdravog izležavanja - onog pred televizorom!