'Šetnja sa lavom' - potencijalno zanimljiva nova srpska serija

• 12.06.2022 u 21:34

Nova srpska serija 'Šetnja sa lavom', prema prvoj epizodi koja je ovih dna premijerno prikazana na NEM-u u Dubrovniku, mogla bi biti prilično zanimljiva i zabavna. Problem je jedino to što postoje serije koje je jako teško ocijeniti prema jednoj, pa još k tome i prvoj epizodi. 'Šetnja sa lavom' upravo je takva serija.

Ponekad je jako teško ocijeniti i procijeniti neku seriju prema prvoj epizodi. Postoje serije kojima treba nekoliko epizoda da se zahuktaju - odličan je primjer legendarna serija 'Žica', koja je pri premijernom prikazivanju većini gledatelja i kritičara bila negledljiva, Postoje i serije koje zabljesnu u prvoj-drugoj epizodi pa se poslije izvitopere u nešto čudno i loše ('True Detective', prva sezona), a postoje i serije čija je prva epizoda čista ekspozicija. U njima se još ništa posebno ne događa, ali se postavljaju likovi i njihove životne situacije, eventualno se nagovijesti glavni događaj.

Takva je serija 'Šetnja sa lavom', nova crnohumorna srpska serija čija je prva epizoda premijerno prikazana na ovogodišnjem NEM-u (marketinškoj konferenciji usko vezanoj uz televiziju) u Dubrovniku. Njezina je prva epizoda toliko ekspozicijska da čak do kraja i ne doznajemo što je i kakav je talk show 'Šetnja sa lavom' po kojem je serija dobila naziv. Znamo da je superpopularan, da djeca prekidaju igru i odrasli poslove da bi je gledali i znamo da voditeljici Uni Lazarević (Anđelka Prpić, znamo je iz 'Andrije i Anđelke') u zadnji čas gostovanje u emisiji otkaže Zdravko Čolić pa zato odabire mladog, talentiranog, ali neuspješnog redatelja Batu Krsmanovića (Andrija Kuzmanović, znamo ga iz hrpe stvari, od 'Senki nad Balkanom' do 'Jutro će promeniti sve').

Događaju se u toj epizodi još neke stvari. Bizarno ubojstvo vepra predstavlja nam komičnog inspektora koji misli da je genij, a svi mu se smiju. Upoznajemo i Batinu majku (Anica Dobra), talentiranu, ali teatralnu slikaricu, a susrećemo i Unine roditelje, beskrajno ponosne na uspješnu kćerku, ali u raskoraku između pomalo uobražene službenice nekog ministarstva i običnog ćaleta koji uspješnoj kćeri nudi: 'Sine, ajde da te ja povezem da ne plaćaš taksi'. Upoznajemo i Batin Renault 4, koji ne vozi brže od 58 na sat.

• +2
    Šetnja sa lavom Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Mediavision

I sve je to zgodno, smiješno, razigrano, upakirano onako kako to samo naši susjedi znaju s komedijama, ali JAKO je ograničeno samo na prvu epizodu jer još ne znamo ni koji je to glavni događaj koji će promijeniti živote dvoje glavnih junaka i od nekoliko isječka iz života načiniti TV seriju. Samo su se sreli. Zato je moguće ocijeniti samo tu epizodu, a teško bilo što reći o cijeloj seriji jer bi za to bile potrebne ne samo prognostičarske, nego i vidovnjačke sposobnosti.

A ta epizoda je simpatična. Nemam većih prigovora, osim toga da sam osobno veća ljubiteljica onih serija u kojima se u prvoj epizodi ipak dogodi glavni događaj, i to tako da znamo da je to glavni događaj. No ne mogu to seriji upisati u manu jer, kvragu, postoje serije kojima je ne samo prva epizoda, nego i cijela prva sezona ekspozicija, kao, primjerice 'Momci s Madisona'. Ne vjerujem baš da će 'Šetnja s lavom' biti kao Mad Men, uostalom, i potpuno je drugog žanra, ali bila bih je spremna nastaviti gledati na temelju prve epizode, a to je valjda pozitivno.