'Milijunaš' bez publike izgleda kao iz 'Zvjezdanih staza', a Tarik se fino snašao

• 15.05.2020 u 12:40

U studiju u kojem je od publike samo natjecateljeva pratnja i 'tri mudraca', 'Milijunaš' više nego ikada izgleda kao komandni most kakvog svemirskog broda iz 'Zvjezdanih staza'. No to čak i nije tako loše.

Hvala svemiru i snalažljivosti nekoga s HTV-a - nije sve otišlo dovraga zbog korone! U vrijeme kad je sve živo stalo, uskoro će se potrošiti i otprije snimljene epizode ne samo domaćih, nego i hollywoodskih, turskih, urugvajskih i srpskih serija, natjecatelji talent-showova ucviljeni sjede doma pred ogledalom i vježbaju 'Bohemian Rhapsody' feat. Maska Koju Mi Je Mama Sašila od Gaća i, generalno, televizijski se djelatnici boje snimat i panorame gradova dronom - na HTV-u su nastavili sa snimanjem kviza 'Tko želi biti milijunaš?' u pandemijskom izdanju.

Istinabog, ispostavilo se da to i nije tako teško. Publika je dobila fus u guz iz studija, sada je po sjedalima na kojima bi inače sjedilo ne znam točno koliko, ali valjda oko stotinjak ljudi - raspoređeno njih četvoro, a Tarik i natjecatelj ionako su već i prije bili socijalno distancirani po pravilima Božinović-Beroš-Markotić patrole. Sada samo ne smiju padat jedno drugome na grud junačku, a ne smiju se ni cjelivati u žaru pobjedničkog slavlja, što nekako mislim da ćemo svi preboljeti lakše nego koronu.

• +8
    Snimanje emisije Tko želi biti milijunaš u uvjetima socijalne distance Izvor: Cropix / Autor: Darko Tomas / CROPIX

Glavna novost je uvođenje novog džokera - 'tri znalca', u kojem tri uspješna kvizaša pomažu natjecatelju umjesto publike u nekadašnjem džokeru, a još je veća novost to što nam je The Legendarni Voditelj (Tarik Filipović) bio pomalo nervozan od polupraznog studija i slabijeg 'spontanog' pljeska kojim se udara ritam u njegov banter s natjecateljima i njihovom pratnjom. No dobro se snašao Tarik. Osim nekoliko ishitrenih fora, kao što je bilo uporno inzistiranje na strastvenoj vezi žena s internetskim shoppingom (Tarik je inače daleko iznad takvih jeftinih stereotipiziranja), brzo se navikao na poluprazan studio i nastavio 'Milijunaša' voditi svojim uobičajenim stilom, ugodno vodeći natjecatelja kroz pitanja te povremeno imitirajući poznate ličnosti i papige iz crtića.

Iskreno, čak mi se i svidjela situacija s manje publike u studiju. Pljesak kojim se održava dinamika s manjim je brojem dlanova i dalje održavao svoju funkciju, a djelovao je ipak nešto manje histeričan, futuristički dizajn studija nekako je više došao do izražaja pa je sve izgledalo kao da Tarik & co. plove svemirom na komandnom mostu jednog od brodova iz franšize 'Zvjezdanih staza', ali najvažnije od svega jest to da se kvizaška ekipa HTV-a potrudila preinačiti emisiju i ipak snimati nove epizode u doba kada nitko ništa novo ne snima. Sada još čekam da prilagode i 'Potjeru'. Ajmo, cure i dečki, možete vi to!

Izvor: Društvene mreže