Kad serije odu na godišnji... ili produženi vikend

• 23.06.2018 u 12:44

TV serije ponekad - zapravo, dosta često - imaju epizode u kojima ekipa koju inače pratimo na uobičajenoj lokaciji ode na neko drugo mjesto. Obično je riječ o odmoru, ponekad o nekom drugom razlogu da se putuje, a promjena mjesta zbivanja katkad je isprazno tamburanje, a katkad osvježenje. Prisjetimo ih se nekoliko u kojima je promjena lokacije bila ovo drugo

'Prijatelji' - London

'Prijatelji' su imali nekoliko epizoda u kojima je ekipa iz Villagea putovala na neko drugo mjesto, ali vjerojatno je najpoznatija ona u Londonu, kamo su svi (osim Phoebe - jer su i ona i glumica koja ju je glumila, Lisa Kudrow, u to doba bile u visokom stupnju trudnoće) otputovali radi Rossova vjenčanja. Rossovo je vjenčanje, kao što danas svi znamo, neslavno završilo, ali epizode iz Londona ostale su zapamćene, prvo i prvo, po tome što su se ondje spojili Monica i Chandler, zatim po supersmiješnom načinu na koji je Phoebe iz New Yorka telefonom pokušavala spriječiti Rachel da uništi vjenčanje, a na kraju krajeva i po Joeyjevu London, baby! i smiješnom šeširu, s kojim je, uz mnogo drugih bedastoća, užasno živcirao Chandlera.

London, baby! Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

'Moderna obitelj' - Havaji i Australija

'Moderna obitelj' u čak je dva navrata snimala super epizode na kojima su svi članovi klana Pritchett-Dunphy-Tucker nekamo putovali. Prvi je put to bilo za Jayev 65. rođendan, kada su otišli na Havaje, gdje je Jay odjednom poludio od straha da će umrijeti pa je cijelu familiju maltretirao sportskim aktivnostima i zdravom ishranom sve dok ga nisu izdala leđa. Drugi su put išli u Australiju, gdje su Claire i Jay nervirali cijelu obitelj zato što su cijelo vrijeme radili umjesto da uživaju u godišnjem, a Phil zadobivao ozlijedu za ozlijedom - od toga da ga je klokan lupio šakom u nos do toga da su ga grizle sve moguće bube tog kontinenta. No na kraju su se ipak lijepo proveli, čak su se i popeli na most u sydneyskoj luci.

Phil Dunphy u Australiji Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

'Seinfeld' - Hamptoni

Kad su Jerry, Elaine, Kramer, George i njihove pripadajuće pratiteljice pošli u Hamptone na produženi vikend, dogodilo se podosta toga što nisu očekivali - od toga da su morali gledati ružnu bebu svojih prijatelja, preko toga da su svi prije Georgea vidjeli gole grudi njegove nove djevojke pa do toga da je Kramer ukrao jastoge iz klopki u oceanu koje su ondje ostavili licencirani ribari. No ono što smo svi najbolje zapamtili jest to da smo iz tih epizoda naučili što je - shrinkage!

Shrinkage! Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

'Bračne vode' - engleski korijeni

Teško je vjerovati, ali čak su se i Bundyjevi tu i tamo znali otisnuti na put, kao u tri epizode u kojima je Al poveo obitelj u engleski gradić iz kojeg potječe, Lower Uncton. Kada su došli onamo, međutim, ispostavilo se da su mještani tog gradića pobili sve preostale pripadnike Bundyjeva klana zato što su jedino tako mogli poništiti prokletstvo koje je na grad bacila vještica zbog jednog od Alovih predaka.

Al Bundy ubija ribe u Engleskoj Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

'Sunčana Philadelphia' - Jersey Shore

Dee i Dennis uspiju nagovoriti Charlieja, Maca i Franka da svi odu na odmor na Jersey Shore zato što imaju super uspomene na ljetovanja ondje u djetinjstvu, ali kada dođu onamo, ispostavi se da je Jersey Shore u međuvremenu postao doista oduran. Dee i Dennis se užasno razočaraju, čak i upadnu u gadne nevolje, ali zato Mac i Frank prvo upadnu na super tulum, e da bi onda skoro zaglavili na pučini, gdje izgube i svoju voljenu šunku!

Ekipa iz Philadelphije na Jersey Shoreu Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

'Stažisti' - Bahami

Liječnici i ostalo osoblje iz bolnice Sacred Heart u osmoj sezoni odlaze zajedno na Bahame zato što se tamo njihov podvorik - nećete vjerovati - ženi! Putovanje na Bahame, naravno, ispada mnogo tegobnije nego što su svi planirali, osim možda za Dr. Kelsa, koji od početka planira sjediti za šankom i trusiti koktele Bahama mama, što u na kraju i uspijeva!

Dr. Kelso i Bahama mama Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube