NOVI FORMAT

Facebook uvodi promjenu na kojoj bi korisnici čak mogli i zaraditi

12.01.2017 u 08:33

Bionic
Reading

Najveća društvena mreža svijeta planira početi prikazivati oglase usred video zapisa. Bit će ih moguće ubaciti već nakon 20 sekundi u videu koji traje bar 90 sekundi

Video zapisi su zadnjih godina sve važniji dio Facebooka. Rijetko ćete pregledavati svoj timeline a da ne naletite na bar jedan video. Kad ih se sve zbroji, ti video zapisi sami za sebe privlače milijarde pregleda svaki dan.

Za Facebook je to dobro jer ga korisnicima čini zanimljivijim i relevatnijim te ih mami da na njegovim stranicama provedu još više vremena, dok s druge strane brendove tjera na stvaranje sadržaja. No, to nije dovoljno: u Facebooku žele povećati i prihode te zaradu.

Direktor Facebooka Mark Zuckerberg nije sklon oglasima kakvi se vrte na YouTubeu na početku video zapisa. Stoga su se u Facebooku bacili na osmišljavanje i izradu novog formata: oglasa koji će biti prikazan usred videa.

Kako pišu mediji, vlasnici će tako moći ubaciti oglas nakon što je prošlo barem 20 sekundi u zapisima koji traju barem 90. Prodaju oglasa preuzet će Facebook, koji će prihod dijeliti s vlasnicima videa u omjeru 55:45 posto, pri čemu će 45 posto zadržati za sebe.

Dobro za oglašivače, dobro za Facebook. A mi korisnici ćemo se morati priviknuti na još jedno područje weba koje neće biti slobodno od oglasa.

Više:Make Use Of