ZANIMA IH OGLAŠAVANJE

Kinezi kupuju Operu, na stolu je 1,2 milijarde dolara

12.02.2016 u 09:07

Bionic
Reading

Dvadeset godina staroj norveškoj tvrtci, najpoznatijoj po istoimenom web pregledniku, iz Kine je stigla nesvakidašnja ponuda

Skupina kineskih tvrtki Golden Brick Silk Road - koju čine softverske kompanije Beijing Kunlun i Qihoo 360 te investicijska Yonglian - za Operu je ponudila 1,2 milijarde dolara.

Beijing Kunlun inače proizvodi igre, a nedavno su kupili većinski udio u američkoj aplikaciji za povezivanje homoseksualnih parova Grindr. Qihoo proizvodi web preglednik i antivirusni softver, popularne u Kini.

Akvizicija bi im omogućila prodaju njihovih proizvoda korisnicima Opere, kao i širenje Operine platforme za mobilno oglašavanje na kinesko tržište.

Sredinom prošle godine Opera je objavila kako ta platforma ima doseg od 800 milijuna jedinstvenih korisnika mobilnih uređaja mjesečno, što ju čini jednom od najvećih na svijetu.


Ne može se reći kako je 2015. bila bajna za Operu. Lani su dva puta morali revidirati predviđanja zbog prihoda slabijih od planiranih. Već su neko vrijeme u potrazi za kupcem.

Jedna od najkorisnijih tehnologija kojima raspolažu je komprimiranje web odredišta prije prikazivanja, što smanjuje potrošnju internetskog prometa. Zbog nje su popularni u tržištima u razvoju u Latinskoj Americi i južnoj Aziji.

Više:Mashable