MAKE IT WORK

Novom paneuropskom kampanjom Toshiba cilja poslovnjake

10.02.2016 u 13:31

Bionic
Reading

Toshiba Europe pokrenula je program Make IT work, paneuropsku kampanju za poslovne partnere i kupce na srednje velikim i korporativnim tržištima

Make IT work će biti zajednička platforma za Toshibinu cjelokupnu ponudu računalnih tehnologija te snažna poveznica kompanije s paneuropskim tržištem. Također, ova će kampanja podržati promociju novih Toshibinih linija namjenskih poslovnih uređaja, dostupnih diljem Europe.

Program je podržan investicijom vrijednom preko milijun eura, kažu u Toshibi, a pratit će ga i PR te marketinška kampanja koja će uključiti izravne e-mail akcije, videa proizvoda, web bannere, kao i izradu mikro web stranica.

Toshibin nov spektar poslovnih proizvoda, najveći dosad, sastoji se od dvanaest novih platformi koje uključuju i četiri prijenosna računala i hibridna uređaja (Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C i Portégé Z20t-C). Uređaji dolaze sa šestom generacijom Intelovih procesora Core i operativnim sustavom Windows 10.

Uz uređaje, Toshiba nudi i B2B rješenja.

Više:Make IT work