ČESTITAMO

HTZ-u i Httpoolu nagrada za kampanju na Twitteru

10.11.2015 u 14:51

Bionic
Reading

Na ovogodišnjem forumu 'City Nation Place', održanom u Londonu 4. i 5. studenoga, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je, uz podršku Httpoola, proglašena pobjednikom u kategoriji 'Best Usage of Social Media'

'City Nation Place Awards' svake godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga i brand managementa, koji odabiru najefikasniju i najbolje provedenu marketinšku strategiju koja potiče promociju turizma gradova ili regija.

Kampanja #SuperBowlCroatia osvojila je prvo mjesto kao najbolji primjer učinkovite prakse u razvoju strategije za brending destinacija. Pobjednička kampanja Hrvatske turističke zajednice i Httpoola iskoristila je priliku tijekom rekordne gledanosti Super Bowla u Sjedinjenim Američkim Državama.

Budući da treneri obaju američkih timova koji su nastupili u finalu imaju hrvatske korijene, HTZ je uz podršku destinacijske brending strategije Httpoola promovirao putem američkog Twittera hrvatsko turističko odredište: najbolji 'selfie' tijekom utakmice finala osvojio je besplatan posjet Rovinju.


'Primarni cilj kampanje bio je predstaviti Hrvatsku kao primamljivo turističko odredište među građanima SAD-a', istaknula je Tina Jukić, direktorica sektora oglašavanja Hrvatske turističke zajednice.

Tijekom 12 sati prikupljeno je više od 300 selfija koji su koristili hashtag #Croatia i hashtag #SuperBowlCroatia, priključilo se 1.300 novih followera te je zabilježeno ukupno 13.290 interakcija, trener pobjedničke momčadi dobio poziv da se 'vrati kući', u Hrvatsku, a članak o natjecanju objavio je i magazin Forbes.

'Ova uspješna kampanja jasno pokazuje kako integriranje društvenih medija u destinacijsku brand strategiju postaje važan cilj koji može postići izvanredne rezultate', rekao je Timotej Gala, direktor Httpoola za srednju i istočnu Europu.