DOBILI ZADATAK

Ovo je budućnost Microsofta

26.06.2015 u 08:11

Bionic
Reading

Šef softverskog diva iz Redmonda poslao je zaposlenicima memorandum u kojem otkriva što očekuje od njih: inteligentni cloud, ponovno osmišljavanje produktivnosti i osobnije računalstvo

Zadatak im je, naveo je Satya Nadella u okružnici, 'omogućiti svakoj osobi i svakoj organizaciju u svijetu da postigne više'. Zvuči prilično neodređeno, no to ljudima na čelu Microsofta nije strano -početkom '90-tih godina prošlog stoljeća vizija Billa Gatesa bila je 'informacija na dohvat prstiju ruke'.

Microsoft će resurse usmjeriti u tri međusobno povezana cilja: ponovno osmišljavanje produktivnosti i poslovnih procesa, gradnja platforme inteligentnog računalstva u oblaku i stvaranje osobnijeg računalstva.

Kako bi to postigli, morat će se domisliti inovacija na novim područjima, djelovati mimo dosadašnjih planova i donijeti teške odluke vezane uz projekte koji ne daju rezultate, kao i riješiti teške probleme tako da kupcima donose vrijednost. Zvuči kao priprema terena za ozbiljnije rezanje Microsoftovog portfelja softvera i usluga.


Jačanje produktivnosti čini se logičnim ciljem ima li se u vidu kako softverski paket Office i dalje donosi veliki dio prihoda. Inteligentni cloud je Azure, središte Microsoftovih nastojanja da parira Amazonovom uspjehu s plaftormom Web Services.

Nedavnom reorganizacijom pametni telefoni i srodni uređaji premješteni su pod okrilje odjela zaduženog za Windows, kojeg vodi izvršni dopredsjednik Terry Myerson. To je potaklo nagađanja kako će Microsoftov ulazak u hardverske vode biti srezan jer Nadella navodno nije bio baš oduševljen egzibicijama poput skupe kupovine Nokijinog odjela za mobitele.

No, prvi čovjek Microsofta u memorandumu je ponovio kako uređaji trebaju raditi i na platformama u cloudu. 'Strategija koja stavlja mobilno u prvi plan ne odnosi se samo na prijenosne uređaje; usredotočena je na prenosivost iskustava, podržanih cloudom. Zato trebamo o ta dva trenda razmišljati istovremeno dok razvijamo proizvode i poslovne modele', naveo je Nadella.

Više:Fortune