POLITIKA PRIVATNOSTI

Facebook će dijeliti vaše podatke s drugima

08.02.2015 u 16:44

Bionic
Reading

Krajem prošle godine korisnici Facebooka dobili su obavijest kako će div društvenih mreža ponovno mijenjati svoju politiku zaštite privatnosti. Kad će promjene stupiti na snagu? Pa, već jesu - ako ste se ulogirali od prošlog petka, pristali ste na nove uvjete i odredbe

Donose neke zanimljivosti, među kojima su se neke već našle na meti kritika. Tako se u Njemačkoj već mogu čuti pitanja krše li zakone te zemlje. Sporno je, između ostalog, dijeljenje osobnih podataka korisnika s partnerskim web odredištima i aplikacijama, što omogućuje isporuku ciljanih oglasa na web odredištima i mobilnim uređajima.

Njemačkom regulatoru ne sviđa se to što Facebook namjerava dijeliti spomenute podatke sa svojim različitim ograncima, poput Whatsappa i Instagrama.

Podsjetimo, u ožujku prošle godine suosnivač i direktor Whatsappa Jan Koum na blogu je napisao kako ta aplikacija nikad neće prikupljati i dijeliti više korisničkih podataka nego što je doista nužno te kako nikad neće dopustiti Facebooku da ih skrene s tog puta. Pa, nije dugo trebalo da pojede g....


Promjena politike privatnosti Facebooku na raspolaganje stavlja obilje podataka iz raznih izvora, uključujući i sve što podijelite o sebi, vašu lokaciju, navike pri surfanju, tko su članovi vaše obitelji i prijatelji, koje uređaje koristite, povijest kupovanja online...

Doduše, navode kako ne dijele podatke po kojima bi vas drugi mogli osobno prepoznati. No, nije da imate puno mogućnosti želite li ograničiti količinu onog što o vama dijeli s drugima. Osim da, naravno, u potpunosti obrišete korisnički račun na Facebooku.

Želite li doznati što sve Facebook zna o vama, kliknite na strelicu pri vrhu bilo koje stranice nakon što se ulogirate. Otvorite Settings i odaberite General Account Settings, pa Download a copy of your Facebook data.

Brine li vas što sve drugi mogu vidjeti od onog što objavljujete, pogledajte pot Privacy Basics. Ovdje možete promijeniti postavke i odrediti što tko može vidjeti, kako drugi korisnici mogu stupiti u interakciju s vama, kao i ono što možete vidjeti.