WEBOO 2015

Nešto se D.I.M.-i, a nema vatre!

28.01.2015 u 10:13

Bionic
Reading

Konferencija 'Weboo 2015 - Dan Internetskog Marketinga (D.I.M.)' Vas poziva da budete dio marketinške elite s kojom ćete se družiti, dijeliti svoje sugestije, postavljati pitanja, popiti kavu, slušati najbolje od najboljih...

Gledamo u budućnost, a bez staklene kugle i magičnih zazivanja i znamo točno kakve su prognoze, što Vi želite, što Vam je potrebno i sa čime Vam možemo obogatiti Vaš poslovni, ali i privatni dan.

Kako je to moguće? Zato što imamo osam proroka koji su godinama spremali ćiribu-ćiriba recepte, putovali, naporno učili od najboljih, danima i noćima čitali, zapisivali, slušali Vaše želje te se čudesno pripremili da svojim praktičnim predavanjima oplemene najvruću konferenciju o internetskom marketingu ove godine - Weboo 2015


Konferencija Weboo 2015 - Dan Internetskog Marketinga (D.I.M.) daje Vam dimne signale 19. ožujka u Zagrebu kojima Vas poziva da budete dio marketinške elite s kojom ćete se družiti, dijeliti svoje sugestije, postavljati pitanja, popiti kavu, slušati najbolje od najboljih te ono najvažnije, naučiti i saznati koji su trendovi internetskog marketinga ovoga časa u svijetu, koji tek stižu u Hrvatsku, a Vi ćete imati čast biti među onima koji će prvi saznati za njih.

Prijavite se na konferenciju jer pretkazanja o kvalitetnom konferencijskom danu potvrđuje Bruno Blumenschein, jedan od osnivača Overtime Sport Marketinga, TOP5 predavač prema ocjenama publike, koji Vam upućuje poziv: 'Uz sveobuhvatan i kvalitetan sadržaj, internet marketing odigrava ključnu ulogu i zato je ova konferencija korisna i važna, kako za proizvođače sadržaja, tako i za oglašivače te same korisnike. Moći ćemo pogledati u budućnost koja je tu, iza ugla.'

Podle i prljave marketinške trikove otkriva Ilija Brajković, o pametnoj strategiji za Vaš web shop priprema Vas Majana Havranek, o jodlanju uz Facebook i TV govori već spomenuti Bruno Blumenschein, kako, kome i što prodavati online u Hrvatskoj direktno će Vam reći Đuro Korać, kako da kupci na kraju ne odbace kupovinu s punom košaricom uz TOP10 razloga predstavlja Ivica Kruhek, tips&tricks ideje za e-mail marketing opisuje i daje Mario Pintar, a o Google Enhanced Ecommercu, kao dijelu Google Analyticsa, spremno progovara Robert Petković, jedan od redovitih predavača Web Marketing Akademije

Masterweb 2015

Dio ove konferencije je i natječaj Masterweb, koji se sastoji od tri regionalne kategorije među kojima će biti proglašeni najbolji web-projekti te dodjeljene nagrade Masterweb.

Uz svaki web-projekt koji će ući u izbor tri najbolja, bit će objavljen i komentar stručnog žirija o kvaliteti i razlozima izbora za nagradu Masterweb kako bi isti bio pokazatelj ostalima kao ispravan smjer razvoja modernih web-projekata.

Prijavite svoj rad na natječaj Masterweb što prije kako biste pokazali svima da ste upravo Vi oni najbolji!' - poručuje Vam Krešimir Drvar, autor najnovije hrvatske aplikacije Liana o kojoj svi pozitivno bruje ovih dana.

Prijavite se za konferenciju odmah jer trenutna cijena s popustom do 10. veljače iznosi 600 kuna!