ETO NAM I KOLINDE

Predsjednički kandidati trebali bi se ostaviti društvenih mreža

24.11.2014 u 11:19

Bionic
Reading

Društvene mreže poput Facebooka, Twittera, Instagrama... alat su u predizbornim kampanjama političara u svijetu već godinama, no naši ih, uz pokoju iznimku, eto tek otkrivaju. Kolinda Grabar Kitarović otkrila je Twitter, no bolje da nije

Od ove subote broj korisnika Twittera u Hrvatskoj povećan je za jednu korisnicu, predsjedničku kandidatkinju Kolindu Grabar Kitarović. Uspjela je tako predsjednička kandidatkinja, točnije ekipa koja stoji iza njenih društveno - mrežnih aktivnosti, u cijela dva dana objaviti dvije statusne poruke - obje usmjerene isticanju nesposobnosti aktualnog nam predsjednika Ive Josipovića.

Otvaranje profila Grabar Kitarović nije prošao nezamijećeno među korisnicima Twittera u Hrvatskoj, koji su gotovo jednoglasno zaključili - tako se to ne radi.


Apsolutno nam ne pada na pamet kandidatima ove predsjedničke utrke dijeliti savjete o načinima korištenja društvenih mreža, u ovom slučaju Twittera, no udijelit ćemo im jedan - ostavite se ćorava posla.

Ivo Josipović do prije neki dan potpuno je zanemarivao svoj službeni profil na Twitteru te ga je upravo sada odlučio reanimirati. Bolje da nije jer osim sve sile hvalospjeva na vlastiti račun, imamo cross linkanje na Facebook te slične aktivnosti koje na ovoj društvenoj mreži jednostavno ne rade.

Slično je i s profilom Kolinde Grabar Kitarović, o kojem je možda malo prerano suditi s obzirom na to da postoji tek dva dana, no prve poruke jasno sugeriraju što ćemo na njemu imati priliku vidjeti.

Vratimo se na početak priče - dragi predsjednički kandidati, smatrate li da vam društvene mreže mogu pomoći u predizbornoj bitci koju upravo vodite, angažirajte stručnjake koji znaju kako se to radi. U protivnom, ostavite se društvenih mreža.