GOLDEN DRUM

Vrijeme je za neke nove priče, kaže Google

09.10.2014 u 20:08

Bionic
Reading

Na 21. međunarodnom festivalu oglašavanja Golden Drum u slovenskom Portorožu Google je u izložbenom dijelu, nazvanom Creative Sandbox, predstavio YouTube Ads Leaderboards za regiju srednje i istočne Europe, uključujući i Hrvatsku

Svrha je YouTube Ads Leaderboards prikazati koliko je uspješno uspostavljena veza s ciljnom publikom tako što prikazuje najkreativnije oglase koji su bili najgledaniji svakog mjeseca. Oglase određuje algoritam koji u obzir uzima plaćeno gledanje, organsko gledanje i zadržavanje publike (koliko su dugo korisnici gledali neki video).

Posjetitelji su u izložbenom dijelu, smještenom u predvorju Grand hotela Bernardin, mogli isprobati pametne naočale Glass i Android satove, kao i poslati Burberry poljupce.


S gadgetom Cardboard, sastavljenim od kartonske ploče, plastičnih leća, magneta, gume i mobilnih telefona Nexus 5, posjetitelji su išli na virtualne ture, što je omogućio Street View, a kako bi osvojili tablet Nexus 7, gameri su se natjecali igrajući SuperSync Sports.

Mike Glaser, voditelj marketinga u odjelu Creative Partnerships tvrtke Google i Mailine Swildens, direktorica odjela Creative Services za YouTube i Google za južnu Europu, Bliski istok i Afriku, govorili su o novim načinima stvaranja priča.

Swildens je pričala o Digitoral Era, koja govori o ponovnom osmišljavanju načina stvaranja priča u konvergentnom svijetu, o tome zašto trebamo ponovno razmisliti o strukturi i sadržaju priča koje stvaramo, koji su ključni elementi koji pomažu u izgradnji odnosa s našom publikom i što možemo od strastvene, kreativne zajednice YouTubea naučiti o stvaranju sadržaja koji osvaja maštu gledatelja.

'Gorljiva sam zagovornica povezivanja tehnologije i kreativnosti kako bi se unaprijedio način izgradnje branda te korisnih ideja koje na iznenađujuće načine pružaju jedinstvena, korisna i osnažujuća korisnička iskustva. YouTube je savršena platforma za pričanje priče angažiranim korisnicima. Tamo korisnici odlaze kako bi aktivno uživali u onome što ih zanima, što znači da publika na YouTubeu nisu samo pasivni gledatelji, oni su strastveni fanovi', naglasila je Swildens.

Mike Glaser, koji predvodi grupu marketinških stručnjaka, tehnologa, kreativaca i producenata s vizijom za ponovno osmišljanje marketinga branda na medijima i platformama tvrtke Google, govorio je o Googleovoj inicijativi nazvanoj Art, Copy and Code.

'Možemo reći da se nalazimo u središtu kreativne revolucije potaknute tehnologijom, Code je postao važan način oglašavanja kao što su i art i copy, a rezultat su kampanje kakve prije nismo vidjeli.

Stvaramo nove načine povezivanja brandova s potrošačima te se kod svakog partnerstva s brandom susrećemo s nečim što se nikad prije nije radilo: novim načinom primjene tehnologije,  novim mehanizmom dostave, novim načinom pričanja priče. Učiniti da ovi projekti budu skalabilni uvijek je izazovno, morali smo pronaći kreativna rješenja za neke jedinstvene izazove', rekao je.