DIGITALNI MARKETING

Nova domaća igra za Facebook namijenjena oglašivačima

09.10.2014 u 06:11

Bionic
Reading

Socialpuzzle je plasirao je novu generičku aplikaciju za Facebook, nazvanu Runner Game. Igrica namijenjena oglašivačima ima nekoliko elemenata koji omogućuju personalizaciju

Šest figurica igrača - skejter, roler, i astronaut dostupni su u muškoj i ženskoj verziji. Pri uređivanju aplikacije možete odrediti prepreke koje igrač izbjegava, simbole za živote i bodove koje skuplja  te razinu težine igrice - laka, srednja i teška.

Prilagoditi se mogu boje i tekst unutar aplikacije, kao i pozadina igrice koja može sadržavati odabrani logo branda. U aplikaciji Runner Game brendovi ili kompanije mogu iskoristiti i dodatna polja za tekst te povezati korisnike s kanalima društvenih mreža ili ih pak pozvati da se pretplate na njihov newsletter.

Aplikacija je  inspirirana  igricama u kojima korisnik u neograničenom vremenu mora postići što bolji rezultat izbjegavajući prepreke i čuvajući živote igrača. Ovakve aplikacije do sada nisu bile dostupne oglašivačima s manjim budžetom zbog visoke produkcije cijene, a s porastom popularnosti aplikacija raste i potražnja za njima.


Podesivi elementi omogućuju odabir vizualnog identiteta igrice, čime se postiže maksimalna prilagodba Facebook taba samom brandu. Brendovima koji se odluče na korištenje ove aplikacije u sljedećih mjesec dana Socialpuzzle nudi 40 posto popusta unosom koda lets_play pri procesu kupovine.

Runner Game je prva od planiranih Socialpuzzle igrica koja se orijentira na pružanje zabavnog i jedinstvenog iskustva korisnicima. Tim koji je razvio aplikaciju već radi na mobilnoj verziji koja će biti dostupna kroz mjesec dana.

Želite li ju preuzeti, možete to učiniti na Socialpuzzleovoj stranici na Facebooku