KORISNO ZA BRENDOVE

Stručnjaci agencije Degordian o Instagramovom Hyperlapseu

29.08.2014 u 15:27

Bionic
Reading

Instagram je lansirao novu iOS aplikaciju Hyperlapse, a stručnjaci iz digitalne agencije Degordian objasnili su kako je brendovi mogu iskoristiti za promociju, ali i kako će nova tehnologija utjecati na komunikaciju

Iako je Instagram nenajavljeno lansirao novu aplikaciju, u prva 24 sata od lansiranja aplikacija je zabilježila čak 40,000 hashtagova. Kažu da slika vrijedi tisući riječi, a prema tome Hyperlapse vrijedi 12 puta više (točnije 300 ako želimo biti matematički točni).

Nakon što su isprobali aplikaciju, četvero Degordianovih stručnjaka objasnilo je u svom blogu kako brendovi mogu iskoristiti Hyperlapse za kreativnu promociju, ali i što bi ovaj novi alat mogao promijeniti u komunikaciji.

Ivan Radović, Motion Graphic Designer istaknuo je da će ova nova tehnologija biti posebno zanimljiva manjim brendovima koji više neće trebati skupu profesionalnu opremu za atraktivno prezentiranje proizvoda i usluga. To ujedno znači i veći fokus na kreativnost, a Marko Cvijetić, Digital Designer dodao je da brendovi aplikaciju mogu iskoristiti za atraktivno predstavljanje procesa nastajanja proizvoda i tako se približiti krajnjem korisniku.


Globalni brendovi brzo su reagirali i iskoristili Hyperlapse, no Verica Katić, Content Strategist, objasnila je da ovo izvrsna prilika za lokalne brendove. Istaknula je da im ova aplikacija omogućuje stvaranje kreativnih i zanimljivih priča koji će korisnici cijeniti, a da pri tome ne moraju izdvajati značajne budžete za promociju. Ivan Tušek, Account Manager, naglasio je da Hyperlapse uvidom iz ‘prve ruke’ omogućuje korisnicima lakše povezivanje s brendom te je sasvim sigurno revolucija u korisničkom iskustvu.

Marketinške agencije su očekivano među prvima iskoristile prednosti aplikacije te su svoje korisnike povele u ‘šetnju uredom’, a isti dan im se priključila i digitalna agencija Degordian sa svojim hyperlapse videom:

Iako već možemo pronaći brojne upute za bolje korištenje Hyperlapsa, sada su na redu brendovi (ponajviše oni manji) koji trebaju prepoznati i iskoristiti mogućnosti dostupne inovativne tehnologije te uz pravu dozu kreativnosti ispričati svoju priču.