AUTORI O IGRI

Smrt u Bloodborneu vrebat će vas iza svakog ugla!

26.02.2015 u 10:20

Bionic
Reading

Kreatori nadolazeće PlayStation 4 ekskluzive Bloodborne progovorili su o štimungu i težini

Bloodborne, nadolazeća akcijska avantura iz već notorne radionice From Software samo što nije došla, a njeni autori već imaju probleme s gomilom fanova koji se boje težine. Razlog ovom strahu donekle je opravdan uzmemo li u obzir kako se radi o školi akcijskih RPG-ova sa strahovito visokim mortalitetom (glavnog lika).

Ako je suditi prema prošlim Fromovim naslovima Dark Souls, Demon's Souls i Dark Souls 2, Bloodborne inspiriran gotikom mogao bi biti jedna od najtežih mainstream igara u posljednjih godinu dana. Uzmemo li u obzir različite bolesti koje lik može pokupiti te sve vrste nemilosrdnih neprijatelja - ovo bi mogao biti naslov koji će mnogima biti jednostavno pretežak.

Sonyjev šef Shuhei Yoshida, doduše, ovo poriče. Bloodborne, po njemu, neće biti ništa teži od njegovih prethodnika, što je i spomenuo u IGN-ovom intervjuu

'Bilo je tu puno ideja koje su se kretale između SCE Japana i From Softwarea, no kada je (Hidetaka Miyazaki, dizajner) došao s fantastičnim i divnim mračnim svijetom, to je bilo to. Ono o čemu Miyazaki-san cijelo vrijeme govori ne znači da je igra teža od prethodnika. 'Težina' uopće nije poanta. On želi da igrač cijelo vrijeme ima osjećaj kao da će nastradati. Također, htio je borbu učiniti daleko aktivnijom, tako da gejmeri mogu postati daleko agresivniji korištenjem rizik/nagrada dinamike.'

Shuhei Yoshida, SCECitat

Ne znamo za vas, ali ovaj citat samo nam daje dodatni razlog da igru temeljito izigramo čim se pojavi na PlayStationu 4 krajem ovog ožujka.

Bloodborne foršpan