PRENAPUHANI BLOCKBUSTERI

Najveća gejming razočaranja u 2014.

24.12.2014 u 06:56

Bionic
Reading

Nakon članka o najboljim igrama 2014., stigao je red i na onaj o najvećim razočaranjima gejminga ove godine

Naći nešto što vam se dopada nije baš teško. Zapravo, rekli bismo da je skoro jednako lako kao i odmahnuti rukom i reći kako vam je nešto 'bezveze'. Međutim, što ako vas netko godinama uvjerava da ono što ćete zaigrati zaista predstavlja najbolji proizvod do sada, a duboko u sebi znate kako stvari možda nisu toliko sjajne kakvima se čine.

Onda igru o kojoj razmišljate vjerojatno pronađete u ovom članku. Dame i gospodo, pripremite se za pet najvećih gejmerskih razočaranja 2014. godine.


Prvi na popisu igara o kojima najradije ne bismo više razmišljali su EA-ovi Simsi 4. Napravljeni kako bi zgrabili čim više novca ogoljivanjem igre do osnovne razine te postavljanjem temelja za novi val ekspanzija, Simsi 4 upali su u jamu koju su sami kopali. Nakon izlaska igre fanovi nisu bili zadovoljni - čak nezadovoljniji nego što je Electronic Arts pretpostavio. Kako prodati igru, pitaju šefovi. Jednostavno - dajte igračima jednu te istu stvar koju su igrali prije deset godina, samo je ogolite kako biste zaradili na mikrotransakcijama. Žalosno.


Drugo veliko razočaranje godinu je dana najavljivani Assassin's Creed: Unity. Osim što je bio vezan uz masivnu kontroverzu s pogoršanjem, downgradeanjem grafike kako bi Xbox One verzija izgledala 'jednako lijepo', konačna verzija igre bila je krcata bugovima. Dodamo li ovome šlampave kontrole, užasne framerate dropove, kao i činjenicu da nastavak ne donosi skoro ništa nova, dobivamo jedno od najvećih razočaranja godine.


Treći, premda ne toliko loš naslov koji nažalost nije dostigao standarde koji su nam obećani je Ubisoftov Watch Dogs. Igra je tijekom reklamne kampanje naišla na velik dio kritika zbog nemilosrdno loših bonusa za prednarudžbe, modificirane grafike te gameplaya koji na kraju nije bio onakav kakvog su autori obećali. Watch Dogs, makar nipošto loš, i dalje predstavlja soj igara koje su toliko prenapuhane tijekom reklamne kampanje da u trenu izlaska - jednostavno ne mogu dosegnuti standarde koje su gejmerima obećani.


Četvrta igra koja nas je vrlo razočarala je Bungeejev Destiny. Radi se o naslovu koji, premda komercijalno uspješan, predstavlja korporativnu pohlepu na najprofinjenijoj razini. Umjesto da ponude finalnu verziju igre za 500 kuna, autori su odlučili naslov pretvoriti u epizodnu muljažu na koju ćete, ako želite iskusiti čitavu igru, dati zapanjujuću količinu novca. Da stvar bude još gora, Destiny je nemilosrdno reklamiran tijekom gamergatea, tijekom čega su ga veliki sajtovi namjerno gurali na prve stranice kako bi podigli prodaju i gurnuli ga igračima pod nos. Ovo, kao novinar, vrlo oštro osuđujem te zbog toga (među ostalim) s ponosom Destiny smatram jednim od najprenapuhanijih naslova 2014. godine.


Peto i konačno gejmersko razočaranje 2014. dugo je najavljivani revamp Thiefa. Iako igra, ruku na srce, nije loša, činjenica je da se svidjela samo ljudima koji zaista nisu mogli živjeti bez Looking Glassovog originala svih ovih godina. Što zbog prosječnosti, što zbog činjenice da ovaj žanr baš ne sjedi modernoj publici, ovaj inače sasvim solidan naslov nažalost je pojeo mrak. Kužite... zato jer je i sama igra mračna. Majko mila, treba mi piće...

izvor: CNet